Графік роботи інтернет-магазину та роздібних магазинів Samsonite та American Tourister
Інтернет-магазин приймає замовлення 24\7 у автоматичному режимі.
Чи можу я оформити замовлення на сайті?
Так, Ви можете оформити замовлення на сайті і з Вами зв’яжеться менеджер того магазину, де ви хочете забрати товар, або менеджер інтернет-магазину для відправки товару Новою Поштою.
Як мені дізнатись, у якому магазині є товар, який мене цікавить?
Вам потрібно перейти на вкладку «Наявність» на сторінці товару, там буде відображено список магазинів, де можна забрати товар.
Самовивіз у магазинах по Україні
Чи можу я забрати товар самовивозом і де саме?
Так, можна забрати товари самостійно у наступних магазинах:
Місто |
Телефон |
Графік |
Адреса |
Як проїхати |
Відправка Новою Поштою |
ЛЬВІВ |
+380980635976 |
10.00 до 21.00 |
ТРЦ «FORUM LVIV» [1 поверх], вул. Під Дубом, 7-Б |
НІ |
|
ОДЕСА |
+380962248133 |
10.00 до 21.00 |
ТРЦ «CITY CENTER» [1 поверх], проспект Небесної Сотні, 2 |
ТАК |
|
ДНІПРО |
+380968570015 |
10.00 до 20.00 |
ТК «PASSAGE», Дмитра Яворницького пр-т, 50, [2 поверх] |
ТАК |
|
КИЇВ |
+380442868238 |
10.00 до 19.00 |
бульвар Лесі Українки, 24 |
ТАК |
|
КИЇВ |
+380675978160 |
10.00 до 22.00 |
ТРЦ «RIVER MALL» вул, Дніпровська набережна, 10-14 |
ТАК |
|
КИЇВ |
+380677682203 |
10.00 до 22.00 |
ТРЦ «GULLIVER» Спортивна площа, 1а |
ТАК |
|
КИЇВ |
+380986485527 |
10.00 до 20.00 |
ТЦ «УКРАЇНА» Перемоги площа, 3 |
ТАК |
|
КИЇВ |
+380686619032 |
10.00 до 22.00 |
ТРЦ «ЦУМ», Хрещатик, 38 |
ТАК |
|
КИЇВ |
+380978708648 |
10.00 до 19.00 |
просп. Перемоги 3 |
ТАК |
|
КИЇВ |
+380986552380 |
10.00 до 22.00 |
ТРЦ "Ocean Plaza" |
ТАК |
|
КИЇВ |
+380985226275 |
10.00 до 22.00 |
ТРЦ "Ocean Plaza" |
ТАК |
Доставка по Україні
Чи можливо отримати товар Новою Поштою?
Так, можливо. Але відправки здійснюються в обмежені області. Список областей дивіться на сайті Нової Пошти novaposhta.ua
Доставка по Києву
Чи можливо отримати товар кур'єром Samsonite у Києві?
Так, можливо. Ви можете замовити кур'єра при оформленні замовлення.
Оплата
Чи можу я оплатити товар на сайті онлайн? (Ipay, LiqPay, Оплата Частинами)
Так, оплата можлива через систему IPAY | LiqPay | Оплата Частинами від ПБ
Чи можу я оплатити товар картою по терміналу чи готівкою?
Так, Ви можете оплатити за товар готівокою або через термінал у роздрібних магазинах та кур'єру по Києву.
Сервісне обслуговування
Чи можу я отримати сервісне обслуговування?
Сервіс у Києві не працює у штатному режимі, але можливо отримати консультацію у Viber або Telegram (050) 920-67-47.
Повернення і обмін
Чи можу я повернути чи обміняти куплений товар?
Так, умови за посиланням актуальні.
Програма лояльності
Чи можу я використати бали, які я отримав(ла) за попередні покупки?
Так, умови програми лояльності і бонусних балів не змінились.
Сертифікати
Чи можу я використати сертифікат, термін якого закінчився після 24 лютого 2022 року?
Так, термін дії сертифікатів буде подовжено на період воєнного положення на території України.
ДОДАНО В ПОРІВНЯННЯ:
Знижка на комплект товарів
Офіційні умови акції
“Жіночий рюкзак Samsonite + парасоля у подарунок*”
- Розрахунок знижок:
- При купівлі жіночого рюкзака бренду Samsonite, ви отримуєте знижку на рюкзак у розмірі вартості автоматично доданої парасолі у кошику.
- Під акцію підпадають заздалегідь обрані на сайті рюкзаки які мають відповідний стікер.
- При купівлі декількох рюкзаків які відповідають умовам, у кошик буде додано відповідну кількість парасолів, та надано відповідну знижку
- Колір та характеристики парасолі можуть змінюватись.
- Товари зі знижками не беруть участь в акції, та на них не надається знижка.
- Товари інших категорій: валізи, сумки, аксесуари (крім обраних парасолів) не беруть участі у акції та на них не нараховується знижка.
- Бонуси за програмою Лояльності нараховуються згідно основних правил програми.
- При поверненні товару з акційного комплекту, знижка на товар анулюється, та кошти повертаються з урахуванням повної вартості залишеного товару.
- * Під подарунком розуміється знижка на рюкзак у розмірі вартості автоматично доданої парасолі у кошику.
Кешбек зараховується у вигляді бонусів на рахунок учасника програми лояльності:
- Активний через 14 днів після начислення.
- Баланс можна перевірити в особистому кабінеті у розділі «Загальна інформація»
- Накопиченими бонусами можливо оплатити до 50% вартості наступної покупки.