Графік роботи інтернет-магазину та роздібних магазинів Samsonite та American Tourister

Інтернет-магазин приймає замовлення 24\7 у автоматичному режимі.
Чи можу я оформити замовлення на сайті?
Так, Ви можете оформити замовлення на сайті і з Вами зв’яжеться менеджер того магазину, де ви хочете забрати товар, або менеджер інтернет-магазину для відправки товару Новою Поштою.
Як мені дізнатись, у якому магазині є товар, який мене цікавить?
Вам потрібно перейти на вкладку «Наявність» на сторінці товару, там буде відображено список магазинів, де можна забрати товар.

 

 

Самовивіз у магазинах по Україні
Чи можу я забрати товар самовивозом і де саме?
Так, можна забрати товари самостійно у наступних магазинах:

Місто

Телефон

Графік

Адреса

Як проїхати

Відправка Новою Поштою

ЛЬВІВ

0980635976

10.00 до 20.00

ТЦ «FORUM LVIV» [1 поверх], вул. Під Дубом, 7-Б

Google maps

ТАК

ОДЕСА

0962248133

Тимчасово не працює

ТРЦ “СІТІ-ЦЕНТР” [1 поверх], проспект Небесної Сотні, 2

Google maps

НІ

ДНІПРО

0968570015

10.00 до 17.00

ТЦ “Пасаж”, Дмитра Яворницького пр-т, 50, [2 поверх]

Google maps

ТАК

КИЇВ

0442868238

11.00 до 17.00

бульвар Лесі Українки, 24

Google maps

ТАК

КИЇВ

  0675978160

10.00 до 20.00

ТЦ «RIVER MALL» вул, Дніпровська набережна, 10-14

Google maps

ТАК

КИЇВ

  0677682203

10.00 до 20.00

ТЦ «Gulliver » Спортивна площа, 1а

Google maps

ТАК

КИЇВ

  0986485527

10.00 до 18.00

ТЦ «Україна» Перемоги площа, 3

Google maps

ТАК

КИЇВ

  0686620337

11.00 до 20.00

ТРЦ «ГЛОБУС», Майдан Незалежності 1, лінія 1

Google maps

ТАК


Доставка по Україні
Чи можливо отримати товар Новою Поштою?
Так, можливо. Але відправки здійснюються в обмежені області та тільки з магазинів у Одесі, Києві та Дніпрі.
Список областей дивіться на сайті Нової Пошти novaposhta.ua
Доставка по Києву
Чи можливо отримати товар кур'єром Samsonite у Києві?
Так, можливо. Ви можете замовити кур'єра при оформленні замовлення.

Оплата
Чи можу я оплатити товар на сайті онлайн? (Ipay, LiqPay, Оплата Частинами)
Так, оплата можлива через систему IPAY після консультації з менеджером.
Чи можу я оплатити товар картою по терміналу чи готівкою?
Так, Ви можете оплатити за товар готівокою або через термінал у роздрібних магазинах та кур'єру по Києву.


Сервісне обслуговування
Чи можу я отримати сервісне обслуговування?
Сервіс у Києві не працює у штатному режимі, але можливо отримати консультацію у Viber або Telegram (050) 920-67-47.

Повернення і обмін

Чи можу я повернути чи обміняти куплений товар?

Так, умови за посиланням актуальні.
 

Програма лояльності
Чи можу я використати бали, які я отримав(ла) за попередні покупки?
Так, умови програми лояльності і бонусних балів не змінились.

Кешбек зараховується у вигляді бонусів на рахунок учасника програми лояльності:

  1. Активний через 14 днів після начислення.
  2. Баланс можна перевірити в особистому кабінеті у розділі «Загальна інформація»
  3. Накопиченими бонусами можливо оплатити до 50% вартості наступної покупки.