Пластикові валізи - як обрати?
Мабуть, немає такої людини, яка не мріє про відпустку і пов'язану з нею майбутню подорож. І ось настає довгоочікуваний момент: квитки на руках, готель заброньовано, обновки куплені, фотоапарат заряджений. Залишилося лише упакувати все в улюблену валізу і з розкритими очима і серцем бігти назустріч новій пригоді. Але що робити, якщо Ваш старий предмет багажу морально застарів, пошарпався або взагалі став непридатним? Звичайно ж, необхідно негайно відправитися в найближчий магазин «Samsonite» за надійною валізою.
Світова тенденція продажів говорить про те, що, обираючи між м'яким і твердим багажем, люди все частіше зупиняються на другому варіанті. Розглянемо докладніше, з чим це пов'язано і як вибрати пластикову валізу.
Особливості пластикових валіз
Незалежно від колекції та розміру будь-яка модель твердого багажу «Samsonite» розділена на дві частини (частіше ідентичні), з'єднані між собою блискавкою або механічними засувками і закриваються на кодовий замок з функцією TSA. Використання блискавки як з'єднувального елемента зменшує вагу виробу. А конструкція на засувках має високу жорсткість і герметичність, тому стане вдалим варіантом для перевезення крихких предметів.
Переважна більшість виробів оснащені чотирма безшумними і стійкими до стирання поліуретановими колесами (одинарними або подвійними) на металевих підшипниках або рухомій металевій осі з кутом обертання в 360 °. Одинарное колесо за вагою легше, а подвійне має велику площу зщеплення з поверхнею, завдяки чому відчувається більш м'який хід.
Механічні телескопічні ручки виготовлені з металу (частіше з алюмінію) і мають П-або Т-подібну форму. Обидва варіанти комфортні у використанні, але, крім зовнішньої відмінності, кожному властиві особливості. Так, одинарна ручка важить менше і займає мінімум внутрішнього простору. Подвійна ж забезпечує більш надійну фіксацію розміщеного на валізі аксесуара у вигляді сумки або рюкзака.
Що стосується внутрішнього наповнення, тут можна виділити такі типи твердого багажу:
- з підкладкою або без неї (тканинна підкладка додає виробу комфорту, а її відсутність полегшує внутрішню чистку валізи);
- класична (кишеня для дрібниць, тканинна перегородка в одній частині і фіксуючі ремені в іншій) або більш комфортна організація (наявність додаткових відсіків і кишень, чохлів для взуття і білизни підвищує зручність, але збільшує вагу і ціну виробу);
- наявність або відсутність кишені для ноутубуку (інших гаджетів) і документів (для бізнес-поїздок);
- з розширенням або без можливості збільшення обсягу.
Для виробництва своєї продукції компанія «Samsonite» використовує такі види пластика:
- полікарбонат;
- поліпропілен;
- плетений поліпропілен.
Відразу уточнимо, що будь-який з перерахованих вище матеріалів надійний, міцний, стійкий до перепаду температур і вигорання (при контакті з прямими сонячними променями). Не важливо полікарбонат або поліпропілен ви оберете для валізи, ваш багаж буде у безпеці. Але відмінності між ними, все ж, є, тому розглянемо докладніше кожен вид і як вибрати валізу з пластику, що підходить для Вас.
Основними характеристиками полікарбонату вважаються легкість і достатня гнучкість. Для нього властиве поверхневе фарбування, тобто подряпини, що з'являються під час завантаження / розвантаження багажу, будуть відрізнятися за кольором від решти виробу.
Поліпропілен – більш щільний і, відповідно, більш важкий матеріал. Для нього характерні відносно низька гнучкість і висока жорсткість, що дозволяє виготовити з нього міцну пластикову валізу, яка здатна витримати будь-які навантаження.. Технологія виробництва поліпропілену відрізняється тим, що гранули пігменту додаються вже на етапі плавлення, забезпечуючи стійке однорідне фарбування. Тому подряпини на поліпропілені за кольором не відрізняються від всього виробу, а виглядають як невеликі потертості або борозенки.
І, нарешті, плетений поліпропілен - це інноваційний матеріал, що відрізняється від інших максимальною ударостійкістю, витривалістю до різких перепадів температур і неймовірною легкістю. Він не боїться деформацій і є найбільш стійким до появи подряпин. Це найкращий вид пластику, що володіє топовими характеристиками. Його єдиним мінусом можна назвати високу ціну, яка, до речі, окупається після певної кількості поїздок, адже з такою легкою валізою більше не варто боятися за перевищення вагових норм в аеропорту.
Основні переваги пластика перед тканиною:
- жорсткий каркас (тендітні предмети, одяг і взуття краще захищені від механічного впливу);
- практичність (легкість в догляді за поверхнею, яка швидко очищається за допомогою мильного розчину і губки);
- зручна внутрішня організація (завдяки особливості конструкції у Вас є можливість грамотно розсортувати речі);
- максимальна вологостійкість;
- привабливий зовнішній вигляд.
Недоліки пластикових валіз:
- вага (якщо розглядати один ціновий сегмент, тканинний багаж зазвичай легше);
- відсутність зовнішніх кишень (за винятком бізнес-серій, в яких передбачено відділення для документів і персональної техніки);
- схильність до появи подряпин;
- недоступність ефекту «безрозмірності» (жорсткий корпус не розтягується в сторони, як у м'яких валіз);
- ціна (якщо говорити про ультра-легкі вироби з плетеного поліпропілену).
І ось Ви вже визначилися з колекцією, яка відповідає всім побажанням. Залишилося тільки обрати розмір і колір нової валізи. За висотою класифікація виглядає таким чином:
- ручна поклажа S (до 55см у висоту; використовується для поїздок тривалістю в кілька днів або як компаньйон для великої валізи);
- середня M (до 70см; є хорошим варіантом для подорожі тривалістю в тиждень-півтора для однієї або двох осіб);
- велика L (до 80см; підходить для сімейної поїздки тривалістю до двох тижнів);
- дуже велика XL (понад 80 см; відмінний варіант для тривалого відрядження, переїзду, перевезення великогабаритних предметів, а також підійде студентам, які навчаються за кордоном. Але з валізами такого розміру часто трапляється переліміт за вагою через їх велику місткість).
Візміть до відома, що, чим яскравіше забарвлення валізи, тим швидше його можна знайти на конвеєрній стрічці. А в разі втрати багажу буде набагато легше пояснити працівникам аеропорту, як він виглядав. Це значно підвищує шанси повернути загублений дорожній аксесуар. А в плані помітності подряпин і потертостей виграшними є світлі відтінки.
Скільки важить пластикова валіза
Вага пластикової валізи залежить від її розміру та матеріалу виготовлення. В середньому, вага порожньої пластикової валізи становить:
- Невеликий (до 40 літрів): від 1 до 3 кг.
- Середня (40-69 літрів): від 3 до 5 кг.
- Великий (70-100 літрів): від 4 до 6 кг.
Валіза з полікарбонату, як правило, важить менше, ніж валіза з поліпропілену. Це з тим, що полікарбонат є легшим матеріалом.
І пам'ятайте, що хоч би яким був Ваш вибір пластикової валізи, будь-який виріб «Samsonite» подарує максимум комфорту в переміщенні, задоволення у використанні і підкреслить індивідуальність свого власника.
Подорожуйте з легкістю!
ДОДАНО В ПОРІВНЯННЯ:
Конфіденційність
Користуючись послугами інтернет-магазину samsonite.ua (далі Інтернет-Магазин), користувач висловлює свою згоду з Політикою Конфіденційності. Інтернет-Магазин залишає за собою право вносити зміни в Політику Конфіденційності на свій розсуд. Користувач бере на себе відповідальність за ознайомлення з оновленою версією Політики Конфіденційності, відповідно до якої регулюються правила користування Інтернет-Магазином.
Основні пункти Політики конфіденційності:
1. Інтернет-Магазин збирає деяку інформацію про користувача, що носить особистий характер, проте користувач сам розпоряджається тим, в якому обсязі її надати.
2. Інтернет-Магазин зобов'язується не продавати і не надавати особисті дані користувача третім особам ні за яких обставин, крім випадків, коли це прямо може вимагати законодавство (наприклад, за запитом суду).
3. Інтернет-Магазин може використовувати особисту інформацію користувача для того, щоб зв'язатися з ним з метою комерційних пропозицій, новинах, а також іншої інформації, що становить інтерес для користувачів.
Будь ласка, ознайомтеся з повним текстом Політики Конфіденційності.
Збір інформації особистого характеру
При використанні деяких послугами Інтернет-Магазину, наприклад, замовленні товарів, Інтернет-Магазин пропонує користувачеві надати певну інформацію особистого характеру за допомогою заповнення Форми. Рішення про користування подібними послугами або відмову від них приймається користувачем. У разі, якщо користувач захоче скористатися цими послугами, Інтернет-Магазин може попросити його надати особисті дані, наприклад, ім'я та прізвище, адресу електронної пошти, номер телефону та іншу інформацію, що ідентифікує користувача. Залежно від виду послуг, деяка інформація особистого характеру повинна бути надана в обов'язковому порядку, в той час як інші відомості надаються за бажанням. Якщо користувач не надасть інформацію, необхідну для надання певної послуги, така послуга не зможе бути йому надана.
При наданні інформації в Інтернет-магазині, Ви погоджуєтеся, що ця інформація може відправлятися за межі державних кордонів України, а також зберігається і обробляється Інтернет-Магазином.
Використання інформації особистого характеру
Інтернет-Магазин збирає інформацію про користувача, що носить особистий характер, з метою допомоги користувачеві у отриманні тієї чи іншої інформації або послуг. Коли користувач вводить свої дані, вони стають помітними тільки йому самому і адміністратору Інтернет-Магазину.
Можливість вибору
Для збереження конфіденційності, користувач не зобов'язаний надавати нам інформацію, яка може спричинити за собою будь-які незручності. Однак, використання ресурсів Інтернет-Магазину неможливо без надання деякої особистої інформації, що є обов'язковою.
Використання cookie-файлів
З метою поліпшення роботи сайту Інтернет-Магазин використовує cookie-файли для обліку (запису) відвідувань користувача. Cookie - це файл невеликого розміру, який передається браузеру користувача за допомогою веб-сервера і може бути пізнаний тільки тим сервером, який його надіслав. Подібні файли неможливо використовувати в якості виконуваних програм або для впровадження вірусів. Під час відвідування вами Інтернет-Магазину, адміністрації Інтернет-Магазину автоматично стає доступною інформація зі стандартних журналів реєстрації сервера (server logs). Сюди включається IP-адресу Вашого комп'ютера (або проксі-сервера, якщо він використовується для виходу в Інтернет), ім'я Інтернет-провайдера, ім'я домену, тип браузера і операційної системи, інформація про сайт, з якого Ви перейшли в Інтернет-Магазин, сторінках Інтернет-Магазину, які Ви відвідуєте, дату і час цих відвідин, файлах, які Ви завантажуєте. Це інформація аналізується нами в агрегованому (знеособленому) вигляді для аналізу відвідуваності Інтернет-Магазину, і використовується при розробці пропозицій щодо його поліпшення та розвитку. Зв'язок між Вашим IP-адресою і Вашою персональною інформацією ніколи не розкривається третім особам, за винятком тих випадків, коли це вимагає законодавство.
Технічну інформацію про відвідування Інтернет-Магазину (знеособлену) також збирають встановлені на сайті лічильники статистики. Цей вид даних не дозволяє особисто ідентифікувати користувача, тобто його анонімність буде збережена, якщо тільки він сам не надасть Інтернет-Магазину інформацію про себе.
Претензії з питань конфіденційності
Якщо у користувача склалася думка про те, що Інтернет-Магазин не виконав свої зобов'язання по дотриманню даної Політики Конфіденційності, він може надіслати лист зі скаргою, використовуючи форму для зв'язку.
У листі потрібно максимально докладно описати те, яким чином Інтернет-Магазин, на думку користувача, порушив Політику Конфіденційності. Всі скарги будуть розглянуті належним чином.
Якщо користувач не згоден з Політикою Конфіденційності Інтернет-Магазину, то йому не рекомендується користуватися послугами Інтернет-Магазину.
Програма лояльності
Загальні питання по Програмі Лояльності (FAQ)
1. УМОВИ БОНУСНОЇ ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ
1.1 Початок дії програми - 10 вересня 2021 року.
Бонусний рахунок відкривається всім покупцям магазинів Samsonite, American Tourister, в інтернет магазинах www.samsonite.ua та www.robinzon.ua,які досягли 18-річного віку, незалежно від суми чеку, при здійсненні покупки.
1.3 Власник рахунку має можливість накопичувати і використовувати бонуси у всіх магазинах мережі SAMSONITE і American Tourister на будь-який товар.
1.4 Усім власникам бонусних карт нараховуються бонуси в розмірі 5% від суми, сплаченої грошима. На ту частину суми покупки, яка оплачена бонусами, нові бонуси не нараховуються.
1.5 1 бонус прирівнюється до 1 гривні.
1.6 Накопичені бонуси стають доступними для використання через 15 днів після здійснення покупки і завершення операції продажу.
1.7 Бонусами можна оплатити не більше 50% від повної вартості товару. Якщо на товар уже надана знижка або до товару за умовами акції є подарунок (вартість подарунку вважається акційною знижкою) то бонусами можна оплатити тільки частину, яка залишилася до 50% від повної вартості товару.
1.8 Накопичені на рахунку клієнта Бонуси можуть бути використані для отримання грошової знижки в будь-якому магазині мережі. Розмір знижки залишається на розсуд Клієнта, враховуючи умови в п. 1.7
1.9 Після оформлення продажу на касовий чек буде виводиться інформація про стан бонусного рахунку в Підсумку після здійснення покупки (з урахуванням списання та отримання нового нарахування).
1.10 Термін використання бонусів - 365 днів від дати нарахування.
1.11 Термін дії бонусного рахунку - необмежений.
1.12 Одночасна оплата покупки бонусами, купонами і промокодами на знижку неможлива.
1.13 У деякі періоди можуть нараховуватися акційні бонуси. Дані бонуси будуть діяти обмежений час і можуть нараховуватися у вигляді фіксованої суми або подвоєння / потроєння суми бонусів.
1.14 Накопичення бонусів може здійснюватися без верифікації - за допомогою пошуку клієнта в базі за номером телефону, на який була проведена реєстрація. Для використання Бонусів обов'язково необхідно пройти верифікацію (на номер телефону, на який зареєстрований Бонусний рахунок, прийде SMS-повідомлення з 4х цифр).
1.15 Умови повернення товару, при покупці якого клієнтові був нарахований бонус: якщо покупець повертає товар, сума до повернення буде відповідати сумі, сплаченої грошима, бонуси будуть повернуті на рахунок клієнта, а нараховані за покупку нові бонуси списані з рахунку клієнта.
1.16 У разі, якщо була зміна номера телефону, на який зареєстрований Бонусний рахунок, клієнт може звернутися в магазин мережі з паспортом. Якщо дані в базі і в паспорті збігаються, номер телефону, на який зареєструвався клієнт, буде змінений.
2. Реєстрація учасників
2.1. Для того, щоб стати учасником Бонусної Програми Клієнту необхідно:
- у магазині заповнити на касі анкету під час покупки.
- при покупці онлайн - заповнити всі пункти в анкеті на сайті samsonite.ua
Якщо Клієнт відмовився заповнити анкету або заповнив не всі обов'язкові поля, реєстрація вважається недійсною, і участь у Бонусній програмі Клієнт не приймає.
2.2. Приймаючи участь у Бонусній Програмі, Клієнт дає згоду на використання його персональних даних для отримання рекламних та спеціальних пропозицій, електронних комерційних повідомлень та іншої діяльності. Для цілей, передбачених цим пунктом, Компанія має право направляти листи, повідомлення та матеріали на e-mail учасника, а також відправляти повідомлення у Viber або SMS-повідомлення.
2.3 Надаючи заповнену анкету, яка містить персональні дані, або надаючи ці дані будь-яким іншим способом, Клієнт висловлює свою однозначну згоду з правилами Бонусної Програми та участю в ній.
У зв'язку з постійним вдосконаленням Програми Лояльності Компанія залишає за собою право в односторонньому порядку вносити зміни до чинних Правил. Інформація про зазначені зміни буде розміщуватися на сайті. Інформування Учасників Програми заздалегідь - не обов'язково.
Загальні питання по Програмі Лояльності (FAQ)
1. Чому бонуси дійсні тільки через 15 днів?
Так як термін повернення товарів за Законом України "Про захист прав споживачів" становить 14 днів, бонусні бали будуть зараховані на 15-й день після покупки
2. Як нараховуються бонуси?
При покупці товарів 5% від сплаченої вартості будуть переведені в бонуси. 1 бонус = 1 грн.
3. Як перевірити кількість бонусів?
Кількість накопичених бонусів можна перевірити в особистому кабінеті на сайті www.samsonite.ua або в будь-якому магазині Samsonite / American Tourister, продиктувавши на касі номер телефону. Також розмір нарахованих бонусів вказується в касовому чеку.
4. На що я можу витратити бонуси?
Ви можете оплатити до 50% вартості будь-яких товарів у мережі Samsonite / American Tourister, крім подарункових сертифікатів. Також, якщо на товар уже діє знижка, то бонусами можна сплатити решту до 50% знижки. Сума бонусів до списання залежить від Вашого бажання в рамках заявлених правил (обмеження до 50%).
5. Я не хочу заповнювати анкету ...
При відмові від заповнення анкети Ви не можете стати Учасником Бонусної програми.
А також при зміні / втраті номера телефону завдяки даним у анкеті ми можемо відновити доступ до особистого кабінету і ,відповідно, до накопичених бонусів.
6. Що далі буде з моїми даними?
Дані будуть використані для ідентифікації Вас як клієнта, для нарахування та використання бонусів, а також для інформування про наші акції та новини.
7. Чи діє Бонусна програма в інших країнах?
Ні, тільки на території України в мережі Samsonite, American Tourister у тому числі вв інтернет магазинах www.samsonite.ua та www.robinzon.ua.
8. Скільки дійсні бонуси?
Терміни дії бонусів вказані в особистому кабінеті. Дійсні 365 днів з дати покупки.
9. Скільки діє Бонусний рахунок?
Рахунок безстроковий.
10. Чи існує особистий кабінет?
Так. На сайті www.samsonite.ua Ідентифікація за номером телефону.
11. Якщо моїм рахунком бажають скористатися друзі/родичі?
Ми можемо видати Вам пластикову карту. Накопичення бонусів може проходити при її пред'явленні. Списання відбувається ТІЛЬКИ при верифікації за номером телефону. Якщо карта у друзів, вони можуть звернутися до власника карти за його згодою на списання бонусів, він продиктує код, який прийшов на його номер телефону.
12. Хочу скористатися бонусами зараз.
Так як термін повернення товарів за Законом України "Про захист прав споживачів" становить 14 днів бонусні бали будуть зараховані на 15-й день після покупки
13. Якщо в мене змінився номер телефону?
При пред'явленні паспорта і підтвердження зазначених у анкеті даних ми можемо замінити номер телефону в системі.
14. Що робити, якщо бали не були зараховані на карту?
Необхідно зв'язатися з магазином, у якому була зроблена покупка. Номер телефону можна знайти на сайті samsonite.ua.
15. Чому я не можу відразу оплатити другу покупку бонусами?
Так як термін повернення товарів за Законом України "Про захист прав споживачів" становить 14 днів бонусні бали будуть зараховані на 15-й день після покупки.
Знижка на комплект товарів
Офіційні умови акції
- З 1.04 по 31.12 купуйте аксесуари разом із валізою чи дорожньою сумкою та гарантовано отримуйте знижку -10% на обраний аксесуар у чеку.
- За зниженою ціною Ви можете придбати: подушки, чохли, органайзери та багато іншого.
- При умові купівлі однієї валізи чи дорожньої сумки Ви отримує знижку на один аксесуар у чеку.
- Знижка надається на аксесуар, якщо його початкова ціна була повною і без знижки.
- Знижка буде надана в автоматичному режимі при дотриманні усіх правил акції
- Акція діє в усіх магазинах мережі та в інтернет-магазині.
Кешбек зараховується у вигляді бонусів на рахунок учасника програми лояльності:
- Активний через 14 днів після начислення.
- Баланс можна перевірити в особистому кабінеті у розділі «Загальна інформація»
- Накопиченими бонусами можливо оплатити до 50% вартості наступної покупки.