Повернення і обмін

Для обміну / повернення товару, отриманого через кур'єрську службу або Новою поштою, необхідно звернутися в інтернет-магазин Samsonite за номером телефону 0800 33 03 71.

Якщо Ви самостійно забирали замовлення у роздрібному магазині, потрібно звернутись у той же магазин для обміну/повернення товару.

Покупець має право повернути або обміняти Товар протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів, починаючи з наступного дня після отримання товару, свідомо повідомивши про це продавця.

Повернення або обмін придбаного товару здійснюється шляхом:
- відправки кур'єром Нової пошти за адресою: Київ, вул. Вікентія Хвойки 18/14, 9 корпус, 922 кабінет;
- самостійно доставити товар у магазин де його було придбано.

Повернення або обмін товару на аналогічний можливий відповідно до статті №9 Закону України «Про захист прав споживачів» і тільки при дотриманні наступних умов:

  • Товар не підійшов за розміром, фасоном, кольором, формою, габаритами або іншим характеристикам, за якими він не може бути використаний за призначенням.
  • Товар має дефект або механічно несправний з вини виробника.
  • З дня придбання товару пройшло не більше 14 днів. Є в наявності відповідні пломби, ярлики і акуратно розкрита коробка.
  • Товар є абсолютно новим і в ідеальному стані, тобто раніше не був у використанні.
  • Відсутні ознаки стороннього втручання, тобто не порушені умови гарантійного обслуговування.
  • Збережений товарний вигляд (виріб не має забруднень, плям, подряпин, потертостей, вм'ятин, порізів, розривів та інших слідів експлуатації).
  • Збережені споживчі властивості (відсутні будь-які дефекти на корпусі, колесах, ручках, фурнітурі, ременях і інших частинах вироба).
  • Збережена повна комплектація (присутній гарантійний талон, інструкція, упаковка, ярлики, пломби, бірки, етикетки, наклейки та інші елементи в місцях їх початкового розміщення).
  • Якщо виріб оснащено кодовим замком стандарту TSA, то комбінація повинна бути встановлена ​​в значенні 0-0-0.

При недотриманні вищевикладених умов Продавець має право відмовити Покупцеві в поверненні або обмін Товару.

Якщо на момент обміну аналогічний товар відсутній, ви можете:

  • Провести обмін товару на аналогічний, як тільки він буде доступний в наявності і надійде в продаж.
  • Придбати будь-який інший товар, відповідно, з перерахуванням вартості.
  • Отримати грошові кошти в розмірі вартості повернутого товару.
  • Повністю відмовитися від обміну товару.

При собі необхідно мати:

  • Документ, що підтверджує покупку (касовий чек або видаткову накладну).
  • Гарантійний талон.
  • Пластикова карта (за допомогою якої здійснювався розрахунок).
  • Документ державного зразка, який засвідчує особу (паспорт, водійські права, студентський, пенсійне посвідчення).

Витрати за доставку товару Новою поштою несе:

  • Відправник (покупець) у випадку обміну товару на інший колір, модель, розмір за його власним запитом.
  • Отримувач (продавець) у випадку заводського дефекту товару або інших помилок в наслідок яких клієнт отримав інший товар.

Кешбек зараховується у вигляді бонусів на рахунок учасника програми лояльності:

  1. Активний через 14 днів після начислення.
  2. Баланс можна перевірити в особистому кабінеті у розділі «Загальна інформація»
  3. Накопиченими бонусами можливо оплатити до 50% вартості наступної покупки.