Повернення і обмін
Для обміну / повернення товару, отриманого через кур'єрську службу або Новою поштою, необхідно звернутися в інтернет-магазин Samsonite за номером телефону 0800 33 03 71.
Якщо Ви самостійно забирали замовлення у роздрібному магазині, потрібно звернутись у той же магазин для обміну/повернення товару.
Покупець має право повернути або обміняти Товар протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів, починаючи з наступного дня після отримання товару, свідомо повідомивши про це продавця.
Повернення або обмін придбаного товару здійснюється шляхом:
- відправки кур'єром Нової пошти за адресою: Київ, вул. Вікентія Хвойки 18/14, 9 корпус, 922 кабінет;
- самостійно доставити товар у магазин де його було придбано.
Повернення або обмін товару на аналогічний можливий відповідно до статті №9 Закону України «Про захист прав споживачів» і тільки при дотриманні наступних умов:
- Товар не підійшов за розміром, фасоном, кольором, формою, габаритами або іншим характеристикам, за якими він не може бути використаний за призначенням.
- Товар має дефект або механічно несправний з вини виробника.
- З дня придбання товару пройшло не більше 14 днів. Є в наявності відповідні пломби, ярлики і акуратно розкрита коробка.
- Товар є абсолютно новим і в ідеальному стані, тобто раніше не був у використанні.
- Відсутні ознаки стороннього втручання, тобто не порушені умови гарантійного обслуговування.
- Збережений товарний вигляд (виріб не має забруднень, плям, подряпин, потертостей, вм'ятин, порізів, розривів та інших слідів експлуатації).
- Збережені споживчі властивості (відсутні будь-які дефекти на корпусі, колесах, ручках, фурнітурі, ременях і інших частинах вироба).
- Збережена повна комплектація (присутній гарантійний талон, інструкція, упаковка, ярлики, пломби, бірки, етикетки, наклейки та інші елементи в місцях їх початкового розміщення).
- Якщо виріб оснащено кодовим замком стандарту TSA, то комбінація повинна бути встановлена в значенні 0-0-0.
При недотриманні вищевикладених умов Продавець має право відмовити Покупцеві в поверненні або обмін Товару.
Якщо на момент обміну аналогічний товар відсутній, ви можете:
- Провести обмін товару на аналогічний, як тільки він буде доступний в наявності і надійде в продаж.
- Придбати будь-який інший товар, відповідно, з перерахуванням вартості.
- Отримати грошові кошти в розмірі вартості повернутого товару.
- Повністю відмовитися від обміну товару.
При собі необхідно мати:
- Документ, що підтверджує покупку (касовий чек або видаткову накладну).
- Гарантійний талон.
- Пластикова карта (за допомогою якої здійснювався розрахунок).
- Документ державного зразка, який засвідчує особу (паспорт, водійські права, студентський, пенсійне посвідчення).
Витрати за доставку товару Новою поштою несе:
- Відправник (покупець) у випадку обміну товару на інший колір, модель, розмір за його власним запитом.
- Отримувач (продавець) у випадку заводського дефекту товару або інших помилок в наслідок яких клієнт отримав інший товар.
ДОДАНО В ПОРІВНЯННЯ:
Знижка на комплект товарів
Офіційні умови акції
- З 1.04 по 30.06 купуйте аксесуари разом із валізою чи дорожньою сумкою та гарантовано отримуйте знижку -10% на обраний аксесуар у чеку.
- За зниженою ціною Ви можете придбати: подушки, чохли, органайзери та багато іншого.
- При умові купівлі однієї валізи чи дорожньої сумки Ви отримує знижку на один аксесуар у чеку.
- Знижка надається на аксесуар, якщо його початкова ціна була повною і без знижки.
- Знижка буде надана в автоматичному режимі при дотриманні усіх правил акції
- Акція діє в усіх магазинах мережі та в інтернет-магазині.
Кешбек зараховується у вигляді бонусів на рахунок учасника програми лояльності:
- Активний через 14 днів після начислення.
- Баланс можна перевірити в особистому кабінеті у розділі «Загальна інформація»
- Накопиченими бонусами можливо оплатити до 50% вартості наступної покупки.