Як ми можемо Вам допомогти?

Замки та деталі

  • Валізи та дорожні сумки не поставляються з ключем. Доступ до ключів мають лише співробітники митних служб в аеропорті. Це дозволяє їм відкрити Ваш багаж для огляду, не пошкодивши замок. Ви можете використовувати комбінацію з 3-х цифр Вашого персонального коду, щоб відкрити й закрити свій багаж.

  • Вам потрібна допомога авторизованого дилера Samsonite, щоб розблокувати кодовий замок. Для отримання детальної інформації про наш сервісний центр натисніть тут.

  • Відкрийте валізу, посунувши або натиснувши кнопку TSA. У комплекті з товаром Ви знайдете інструкцію зі встановлення коду. Крім того, перегляньте відео нижче. Якщо на замку є невелика кнопка кодування, натисніть її кульковою ручкою чи олівцем. Якщо такої кнопки немає, натисніть та утримуйте основну кнопку, щоб відкрити валізу в напрямку до цифер. Повертайте цифри, щоб виставити потрібний код. Якщо на Вашій валізі є кнопка кодування, Ви можете підтвердити свій код, натиснувши або зсунувши кнопку, щоб відкрити валізу. Якщо кнопки кодування не було, відпустіть кнопку, яку Ви утримували. Ваша комбінація тепер встановлена!

     

Як ми можемо Вам допомогти?

Оплата замовлення

  • Якщо Вам більше 18 років, Ви можете легко оформити онлайн-замовлення, виконавши такі дії:

    • Виберіть товар і додайте його в кошик;

    • Увійдіть під своїм обліковим записом або як гість;

    • У своєму кошику покупок Ви можете вибрати спосіб доставки та оплати, а також ввести номер подарункового сертифіката, списати бонусні бали, використати промокод (якщо застосовується). Натисніть "підтвердити замовлення", щоб завершити оформлення.

    • У розділі «ДОСТАВКА» введіть свою адресу (для кур'єрської доставки) або найближче до Вас відділення Нової Пошти, яке підходить за габаритами;

    • Виберіть спосіб оплати;

    • Оплатіть замовлення через захищену платіжну сторінку (для замовлень з оплатою онлайн).

    Після розміщення Вами замовлення, ми надішлемо Вам підтвердження електронною поштою. Для підтвердження замовлення наші менеджери зв'яжуться з Вами за телефоном, указаним у замовленні. Після підтвердження замовлення Ви отримаєте повідомлення в месенджер (viber або telegram) з номером ТТН (для відправок Новою Поштою) або телефоном кур'єра на обрану дату (для кур'єрських доставок по Києву). Усі замовлення обробляються в рамках робочого часу нашого інтернет-магазину та виконуються за умови наявності товарів на момент відправлення. Ми залишаємо за собою право скасувати Ваше замовлення.

  • Ми приймаємо такі способи оплати:

    • Накладений платіж (для відправок Новою Поштою)
    • Готівкою кур'єру (для кур'єрських доставок по Києву)
    • Оплата кур'єру банківською карткою на терміналі (Visa/MasterCard; для кур'єрських доставок по Києву)
    • Онлайн оплата через платіжну систему LiqPay від Приват Банку (Visa/Mastercard)
    • Apple Pay
    • Оплата частинами від Приват Банку


  • Ми робимо все можливе, щоб доставити замовлені товари якнайшвидше. Таким чином, Ви не можете самостійно змінювати або скасовувати замовлення, розміщені в нас. Щоб скасувати замовлення, Ви можете зв'язатися з нашою службою підтримки. Як тільки замовлення буде оброблене, ми не можемо гарантувати, що зможемо зупинити відправку товарів. Якщо припинити відправлення більше неможливо, Ви можете відмовитися від доставки. Як тільки товари прибудуть назад до нас, ми повернемо вартість покупки (актуально для оплачених замовлень). Більш детальну інформацію про це Ви можете знайти в нашій політиці повернень.

  • У вас є 2 варіанти використання:
    1. Під час оформлення замовлення через кошик покупок
    У спеціальній формі оформлення замовлення Ви знайдете поле «ВИКОРИСТАТИ БОНУСИ (У ВАС.. БОНУСІВ) / МАЄТЕ СЕРТИФІКАТ? НАТИСНІТЬ ТУТ / МАЄТЕ ПРОМОКОД? НАТИСНІТЬ ТУТ". Після натискання на необхідний рядок перед Вами з'явиться вільне поле, в якому Ви можете ввести кількість доступних до списання бонусів/номер подарункового сертифікату/промокод на знижку. Для активації натисніть на "використати" (для бонусів) або "застосувати" (у випадку з промокодом та подарунковим сертифікатом). Ваша знижка буде застосована негайно.

    2. Під час оформлення замовлення за телефоном
    Повідомте нашого менеджера, що у Вас є доступні до списання бонусні бали / подарунковий сертифікат / промокод на знижку. Менеджер перевірить актуальність інформації та при підтвердженні даних у ручному режимі здійснить списання бонусів/подарункового сертифікату/промокоду.

    Додаткові поради:
    1. Будь ласка, зверніть увагу, що замовлення мають бути розміщені до 23:59 у день закриття бонусного рахунку, знижкового промокоду або подарункового сертифікату.
    2. Одні й ті самі бонусні бали чи подарункові сертифікати є одноразовими, тому їх неможна використати в кількох замовленнях одночасно.
    3. У більшості випадків промокоди не можуть бути об'єднані з іншими акціями, пропозиціями чи знижками.

  • Промокод дає Вам певну знижку під час оформлення онлайн-замовлення товарів у нашому інтернет-магазині.

    Виконайте такі дії, щоб застосувати свій промокод:
    1. Виберіть товар у нашому інтернет-магазині та покладіть його в кошик. Будь ласка, зверніть увагу, що знижка поширюється не на всі наші товари.
    2. Перейдіть до свого кошика покупок, натиснувши на відповідний значок у верхньому правому кутку.
    3. Знайдіть рядок «МАЄТЕ ПРОМОКОД? Натисніть тут» З'явиться вільне поле, в якому Ви можете ввести свій промокод. Потім натисніть "застосувати", щоб активувати код. Ваша знижка буде використана.

    Будь ласка, зверніть увагу:
    1. Промокод дійсний протягом обмеженого періоду. Замовлення мають бути розміщені до 23:59 у день закриття акції зі знижкою.
    2. У більшості випадків промокоди не можуть бути об'єднані з іншими акціями, пропозиціями чи знижками.

  • Після введення коду Ви побачите повідомлення про помилку.

    Ми рекомендуємо перевірити наступне:
    • Переконайтеся, що Ви ввели правильний код. Оскільки при введенні коду вручну часто виникає помилка, ми рекомендуємо Вам копіювати та вставляти його в спеціальне поле щоразу, коли це необхідно.
    • Переконайтеся, що промокод, який використовується Вами, застосовується до всіх товарів у Вашому кошику. Часто промокод поширюється лише на певні товари на нашому сайті.
    • Перевірте, чи дійсний код в інтернет-магазині. Певні коди зарезервовані виключно для наших роздрібних магазинів.
    • Перевірте дату дії коду.
    • Якщо код одноразовий, переконайтеся, що Ви не використовували його раніше.
    • Подарунковий сертифікат має обмежений термін використання, який становить 6 місяців з моменту покупки (дата покупки вказана у спеціальному полі на сертифікаті).

    Деякі поширені помилки:
    • Занадто багато або занадто мало пробілів, помилки в цифрах/символах та/або інші орфографічні помилки.
    • Помилки у великих або малих літерах. Вільне поле для введення коду чутливе до регістру. Переконайтеся, що "caps lock" неактивний, і використовуйте тільки великі та малі літери там, де вказано.
    • Плутанина між цифрами 0/1 та символами O/I.
    Якщо Ви впевнені, що Ваш код є дійсним для Вашого замовлення, але він не розпізнаний нашим сайтом, будь ласка, зверніться до служби підтримки клієнтів з чіткою вказівкою Вашого промокоду або номером та номіналом подарункового сертифікату.

Як ми можемо Вам допомогти?

Доставка та повернення

  • Гарні новини! У нас є кілька варіантів доставки:
    • Адресна доставка нашим кур'єром по Києву.
    • У діючі відділення Нової Пошти по всій Україні.
    • Адресна доставка кур'єром Нової Пошти (для замовлень по всій Україні).
    • Самовивіз із наших роздрібних магазинів.

  • Для обміну / повернення товару, отриманого через кур'єрську службу або Новою поштою, необхідно звернутися в інтернет-магазин Samsonite за номером телефону 080 033 0371.

    Повернення або обмін товару на аналогічний можливий відповідно до статті №9 Закону України «Про захист прав споживачів» і тільки при дотриманні наступних умов:

    - Товар не підійшов за розміром, фасоном, кольором, формою, габаритами або іншим характеристикам, за якими він не може бути використаний за призначенням.
    - Товар має дефект або механічно несправний з вини виробника.
    - З дня придбання товару пройшло не більше 14 днів. Є в наявності відповідні пломби, ярлики і акуратно розкрита коробка.
    - Товар є абсолютно новим і в ідеальному стані, тобто раніше не був у використанні.
    - Відсутні ознаки стороннього втручання, тобто не порушені умови гарантійного обслуговування.
    - Збережений товарний вигляд (виріб не має забруднень, плям, подряпин, потертостей, вм'ятин, порізів, розривів та інших слідів експлуатації).
    - Збережені споживчі властивості (відсутні будь-які дефекти на корпусі, колесах, ручках, фурнітурі, ременях та інших частинах виробу).
    - Збережена повна комплектація (присутній гарантійний талон, інструкція, упаковка, ярлики, пломби, бірки, етикетки, наклейки та інші елементи в місцях їх початкового розміщення).
    - Якщо виріб оснащено кодовим замком стандарту TSA, то комбінація повинна бути встановлена ​​в значенні 0-0-0.
    При недотриманні вищевикладених умов Продавець має право відмовити Покупцеві в поверненні або обміні Товару.

  • Товар НАЛЕЖНОЇ якості повертається шляхом адресної відправки кур'єром Нової Пошти ЗА РАХУНОК ВІДПРАВИТЕЛЯ за чинними тарифами поштової служби за адресою: м.Київ, вул. Вікентія Хвойки 18/14, 9 корпус, офіс 925

  • За діючим законодавством покупець має право повернути або обміняти Товар протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів, починаючи з наступного дня після отримання товару, заздалегідь повідомивши про це продавця.
     

  • Якщо Ви самостійно забирали замовлення в роздрібному магазині, потрібно звернутися в магазин за тією ж адресою для обміну/повернення товару.

  • Персоналізовані товари поверненню/обміну не підлягають.

  • У Вас є 14 днів з моменту покупки для обміну товару належної якості, який не був у вжитку та не втратив товарного вигляду.
    Для цього Вам необхідно звернутися на нашу гарячу лінію та повідомити менеджеру номер свого замовлення, дату покупки та товар, на який бажаєте здійснити обмін.

    Якщо на момент обміну необхідний товар відсутній, Ви можете:
    • Здійснити обмін товару на аналогічний, як тільки він буде доступний у наявності та надійде в продаж.
    • Придбати будь-який інший товар відповідно з перерахунком вартості.
    • Отримати кошти в розмірі вартості повернутого товару.
    • Повністю відмовитися від обміну товару.

  • Якщо при отриманні замовлення на Новій Пошті Ви помітили пошкодження упаковки та товару відповідно, відразу на місці у відповідального співробітника поштового відділення складіть акт про пошкодження посилки та обов'язково повідомте нам про це за номером гарячої лінії. Всі подібні випадки розглядаються нами індивідуально та рішення приймаються залежно від ступеня пошкодження товару.

  • Кошти за оплачені онлайн замовлення повертаються тією платіжною системою, через яку була проведена оплата (протягом 5 робочих банківських днів з моменту отримання нами від Вас товару НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ ТА ВИГЛЯДУ) на картку, з якої було здійснено оплату.
    Повернення грошей за замовлення, сплачені при отриманні та доставлені нашою кур'єрською службою або за допомогою Нової Пошти, здійснюється протягом 5 робочих банківських днів з моменту отримання нами від Вас товару НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ ТА ВИГЛЯДУ на банківську картку будь-якого українського банку, номер якої Ви вкажете в заяві на повернення або повідомите нашим менеджерам через месcенджери (viber, telegram).

  • Якщо при отриманні замовлення на Новій Пошті Ви помітили пошкодження упаковки та товару відповідно, відразу на місці у відповідального співробітника поштового відділення складіть акт про пошкодження посилки та обов'язково повідомте нам про це за номером гарячої лінії. Всі подібні випадки розглядаються нами індивідуально та рішення приймаються залежно від ступеня пошкодження товару.

Як ми можемо Вам допомогти?

Гарантія та ремонт

  • Наша гарантія поширюється лише на виробничі дефекти, пов'язані з матеріалом чи виробництвом виробу. Збитки, заподіяні неправильним використанням (наприклад, транспортуванням незвичайних предметів), недбалим використанням, нещасними випадками, впливом екстремальних температур, розчинників, кислот, води, природним зношуванням або пошкодженням при транспортуванні (наприклад, авіакомпаніями) відшкодуванню не підлягають.
    Для отримання додаткової інформації, будь ласка, ознайомтеся з нашими умовами гарантійного обслуговування.

  • Щоб мати можливість скористатися гарантією в сервісному центрі, Вам необхідний гарантійний талон з печаткою та датою покупки або документ, що підтверджує покупку (чек або видаткова накладна).

  • Звичайно! Кожний офіційний сервісний центр буде радий відремонтувати Ваш багаж. Ви можете попросити, щоб ми проінформували Вас про пов'язані з цим витрати, перш ніж візьмемося за роботу. Таким чином, Ви самостійно приймаєте рішення щодо ремонту свого виробу.

  • Так, Ви можете! Samsonite пропонує глобальну гарантію, а це означає, що вона дійсна в будь-якій точці світу. Будь ласка, зверніть увагу, що в деяких країнах ми не маємо пункту обслуговування або представництв.
    Для ремонту в Україні зверніться в наш Сервісний Центр.

  • Щоб відремонтувати свій багаж, найкраще звернутися безпосередньо в сервісний центр.
    Сервісний центр в Україні, який проводить гарантійне та негарантійне обслуговування продукції ТМ "Samsonite", ТМ "American Tourister", ТМ "Lipault", знаходиться за адресою:
    м. Київ, вул. Микільсько-Слобідська, 2-Б
    Графік роботи СЦ: пн - пт - з 10:00 до 13:00 (Сб-Нд - вихідні)
    Інший час – за попередньою домовленістю з майстром.
    Майстер на зв'язку в месенджерах (viber / telegram) за номером: +38 (050) 920-67-47
    Ми рекомендуємо Вам мати гарантійний талон або документ, що підтверджує покупку.

  • Якщо Ваш багаж пошкоджено під час польоту, найкраще подати скаргу до відповідної авіакомпанії одразу після прибуття в аеропорт. Це можна зробити на стійці обслуговування в зоні видачі багажу.

    Якщо Ви вже залишили аеропорт, ми радимо Вам якнайшвидше зв'язатися з відповідною авіакомпанією, щоб дізнатися, які подальші кроки необхідно зробити для подання скарги з метою відшкодування компенсації за завдану шкоду.

Як ми можемо Вам допомогти?

Подорожуйте з Samsonite

  • У Samsonite є різні варіанти ручної поклажі в залежності від вимог авіакомпаній, тому Ви обов'язково знайдете ручну поклажу, що підходить для Вас.

    Примітка: ми намагаємося публікувати актуальну інформацію про ручну поклажу, але ми, як і раніше, рекомендуємо проконсультуватися з Вашою авіакомпанією перед Вашим вильотом, оскільки стандарти провезення ручної поклажі можуть змінюватися.

  • На нашому сайті вказані розміри є зовнішніми габаритами по всіх виступаючих частинах виробу, включаючи ручки, коліщатка, спеціальні ніжки, бічні кишені та інші зовнішні деталі. Об'єм, розміри та вага визначаються в лабораторіях Samsonite за допомогою процедур, при яких не можна виключити відхилення в розмірах до 1,5 см, а також у вазі та об'ємі на 5%.
    В інтересах забезпечення якості Samsonite залишає за собою право змінювати моделі, кольори, розміри та вагу без попереднього повідомлення.

  • Екологічний спосіб життя починається з невеликих кроків, таких як спосіб, яким ми подорожуємо або тип продуктів, які ми використовуємо. Завдяки нашій прихильності до стійкого розвитку в поєднанні з нашими постійними інноваціями ми робимо свій внесок у краще майбутнє. Ось чому ми зменшуємо наш вуглецевий слід, скорочуючи викиди газу, споживання енергії та відходи скрізь, де це можливо. Крім того, в нашому асортименті представлений широкий асортимент еко-валіз та сумок. Для виготовлення цих продуктів ми використовуємо як наші власні перероблені поліпропіленові матеріали, так і величезну кількість перероблених ПЕТ-пляшок.

  • Ви можете збільшити розміри валіз або сумок, які мають таку функцію, розстебнувши спеціальну блискавку на відділенні, що розширюється. Це створить більше простору для пакування додаткових покупок та сувенірів.

  • Розумний рукав - це спеціальний фіксатор, що дозволяє прикріпити сумку або інший предмет багажу безпосередньо до висувної ручки дорожньої валізи. Майже всі сумки й рюкзаки для ноутбуків оснащені цією функцією, яка дозволяє зручно та безпечно транспортувати свій лептоп.

  • 1. Щоб відкрити підвісний брелок, посуньте верхню частину вліво
    2. Прикріпіть гачок до петлі та знову закрийте клапан

Як ми можемо Вам допомогти?

Поради по технічному обслуговуванню

  • 1. Протріть свій багаж м'якою тканиною, змоченою в розчині з теплої води з м'яким миючим засобом. При чищенні слідкуйте за тим, щоб тканина не була надто вологою і вода не потрапила до Вашого багажу. Спиртовмісні засоби для чищення можуть пошкодити корпус Вашого багажу.
    2. Зверніть особливу увагу на точки зіткнення, такі як замок, висувна ручка, блискавка тощо. Переконайтеся, що тканина тут також не надто волога, щоб запобігти потраплянню води в багаж.
    3. Ретельно промийте та висушіть поверхню м'якою тканиною.
    4. Дайте Вашому багажу повністю висохнути, перш ніж перемістити його на зберігання в сухе та прохолодне місце.
    5. Якщо Ви знаходитеся в дорозі, використовуйте серветки для дезінфікування для місць зіткнення, таких як ручки, замки, блискавки і т.д. Не використовуйте продукти на основі спирту для очищення Вашого багажу.

  • 1. Протріть внутрішню частину м'якою тканиною, змоченою в теплому мильному розчині на основі неагресивного миючого засобу. Не тріть занадто сильно, щоб уникнути знебарвлення.
    2. Ретельно промийте та висушіть поверхню м'якою тканиною.
    3. Дайте Вашому багажу повністю висохнути, перш ніж перемістити його на зберігання в сухе та прохолодне місце.

  • 1. Обережно зніміть внутрішні деталі та оббивку Вашого багажу.
    2. Внутрішню підкладку можна прати в пральній машинці при температурі не більше 30°. Обов'язково використовуйте програму делікатного/ручного прання. Внутрішню підкладку не слід класти в сушарку. Якщо Ви хочете погладити підкладку, виберіть режим/температуру для прасування синтетичних або делікатних тканин.
    3. Перед повторним кріпленням переконайтеся, що деталі та підкладка повністю висохли.
    4. Зберігайте свою валізу в сухому та прохолодному місці.

  • Поверхні більшості наших виробів є водовідштовхуючими, але не водонепроникними. Отже, на пошкодження, спричинені водою, наша гарантія не поширюється.

  • Переконайтеся, що Ви завжди розкриваєте блискавку до кінця. Якщо цього не робити, Ви можете надто сильно натиснути на блискавку при відкритті виробу, що може привести до її деформації.

  • Щоб користуватися виробом Samsonite якомога довше, ми рекомендуємо Вам не прати рюкзаки, дорожні та спортивні сумки, а також дитячий багаж у пральній машині. Ми рекомендуємо чистити Ваш виріб виключно м'якою губкою для миття посуду та ледь теплою водою. Збитки, викликані неправильним чищенням Вашого виробу Samsonite, є непоправними і не покриваються гарантією.

Контакти

ЗВ'ЯЗАТИСЯ З НАМИ

Будемо раді вашим питанням та коментарям! Нижче ви знайдете форми для надсилання листів на відповідні контакт-центри.

Ми намагаємося відповідати на ваші запитання швидко та коректно.

  • Зв'яжіться з нами електронною поштою:

  • Ми пропонуємо своїм оптовим клієнтам продукцію Samsonite та American Tourister яка широко відома і популярна у більш ніж 170 країнах світу. Станьте партнером Samsonite і переконайтеся в надійності і вигідності співпраці з лідером ринку. Для оптових партнерів ми підготували найбільш вигідні умови закупівель. Крім того, тут ви зможете купувати необхідні товари, будучи в повній упевненості в їх якості. Серед нашого асортименту можна підібрати безліч товарних позицій для подорожей будь-якої цінової категорії.

  • Зв'язатись зі службою підтримки клієнтів

Як ми можемо Вам допомогти?

Я ХОЧУ ПРОКОМЕНТУВАТИ ПРОДУКТ, ЯКИЙ Я КУПИВ У МАГАЗИНІ В УКРАЇНІ.

Як ми можемо Вам допомогти?

Я ХОЧУ ЗВ'ЯЗАТИСЯ З ВІДДІЛОМ ОПТОВИХ ПРОДАЖІВ З ПИТАННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ АБО КОРПОРАТИВНИХ ПОДАРУНКІВ

Як ми можемо Вам допомогти?

Я ХОЧУ ЗВ'ЯЗАТИСЯ ЗІ СЛУЖБОЮ ПІДТРИМКИ ПО ПИТАННЮ ОНЛАЙН-ЗАМОВЛЕННЯ

Як ми можемо Вам допомогти?

Я ХОЧУ ПОСТАВИТИ ПИТАННЯ З ПРИВОДУ СЕРВІСНОГО ЦЕНТРУ ТА РЕМОНТ

Гарантія Samsonite

У разі виникнення будь-яких проблем з придбаним вами виробом фірми Samsonite (далі - "Виріб"), викликаних виробничими дефектами матеріалу або виготовлення, компанія Samsonite надає послуги ремонту або заміни Виробу у відповідності з викладеними тут умовами гарантії.
 
Передбачена гарантія поширюється тільки на першого покупця, упродовж терміну зазначеного в гарантійному талоні (гарантійний талон додається до кожного Виробу при купівлі), з моменту його придбання.
 
Гарантія на вироби Samsonite поширюється тільки на виробничі дефекти, виявлені в процесі експлуатації і не поширюється на пошкодження, спричинені неправильним використанням Виробу (наприклад, перевезенням речей, на які він не розрахований), відсутністю належного догляду, нещасними випадками, абразивним зносом, впливом дуже високих або низьких температур, розчинників, кислот, води, нормального зносу, а також на ушкодження, отримані при транспортуванні (наприклад, повітряним транспортом). Тоді як не гарантійне обслуговування або ремонт вашого Виробу може проводитися будь-якою компанією, для проведення гарантійного ремонту компанія Samsonite вимагає звертатися тільки до авторизованого сервісного центру компанії Samsonite (далі - "Сервісний центр"). У разі неналежного або неправильного технічного обслуговування або ремонту гарантія втрачає силу.

Ця гарантія має всесвітню дію, і ви можете відремонтувати свій виріб в будь-якому Сервісному центрі світу. Однак всі витрати, пов'язані з доставкою Виробу в будь-який з таких Сервісних центрів, включаючи витрати на упаковку, транспортування і сплату відповідних податків, оплачуються за ваш рахунок.

Для отримання гарантійного обслуговування в будь-якому Сервісному центрі вам необхідно пред'явити належним чином заповнений гарантійний талон або оригінал чека, виданого при купівлі виробу. Сервісний центр дає свій висновок про те, чи поширюється гарантія фірми Samsonite на виниклу проблему. Якщо гарантія поширюється на даний випадок, то вам буде повідомлено про те, чи підлягає Виріб ремонту або заміні. Будь-який такий ремонт або заміна проводяться за рахунок фірми Samsonite.

Гарантія обмежується вартістю Виробу. Технічні параметри Виробу можуть бути піддані змінам без попереднього повідомлення. Замки виробу призначені тільки для запобігання його випадкового розкриття при перевезенні і не можуть розглядатися як засіб запобігання крадіжки самого Виробу або його вмісту, а також злому або проникнення з боку співробітників авіакомпанії, аеропорту або компетентних державних органів.

У разі пошкодження Виробу при перевезенні слід пред'явити відповідну претензію компанії-перевізнику (яка застрахована на випадок пошкодження вашого багажу) в пункті прибуття і, якщо це можливо, перед проходженням митного огляду.

Якщо клієнт не звернувся до відповідного пункту у аеропорті, компанія Samsonite не несе гарантійну відповідальність за пошкоджений при транспортуванні виріб.

Пошкоджений виріб може бути відремонтований у офіційному Сервісному Центрі Samsonite за додаткову оплату.

Увага !

Багаж торгових марок Samsonite, вироблений для внутрішніх ринків США або Азіатського континенту і куплений в США або в Азії, сервісним центром Samsonite в м. Київ не обслуговується.

Якщо проблема з товаром Samsonite виникла за межами України, Ви можете звернутись до місцевих авторизованих сервісних центрів, зі списком яких можна ознайомитись за посиланням>>
Якщо проблема з товаром Samsonite виникла в Україні, Ви можете звернутись авторизованого сервісного цетну у Києві, сторінка сервісу за посиланням>>

Сервісний центр Київ

Адреса

м. Київ, вул. Микільсько-Слобідська, 2-Б

Контакти

+38(050) 920-67-47(viber/telegram)

Графік роботи

ПН-ПТ 10:00-13:00

СБ-НД - вихідні

Орієнтири як знайти СЦ:

  • Повернувши на вулицю Микільско-Слобіська, тримайтеся правої сторони
  • За світлофором проїжджаєте перший поворот та рухаєтесь далі
  • Проїжджаєте заїзд у двір будинку з написом 2Б та рухаєтесь далі
  • Заїзд у наступний поворот праворуч
  • Праворуч розташований магазин "АТБ"
  • За магазином "АТБ" знаходяться хвіртка та ворота у двір будинку 2-Б

Про Сервісний Центр

Сервісний центр Samsonite у Києві - надійний партнер для ремонту та обслуговування Ваших валіз та сумок від відомого виробника. Наші кваліфіковані майстри знають усе про ці продукти, тому зможуть швидко та якісно відремонтувати більшість несправностей або замінити пошкоджені деталі.

У нашому сервісному центрі Ви зможете знайти оригінальні запчастини та аксесуари для Вашої валізи або сумки. Ми забезпечуємо повний спектр послуг: від заміни замків та ручок до ремонту коліс та ручок-телескопів. Ми розуміємо, що Ваша валіза або сумка - це не просто річ, а предмет, який супроводжує Вас у подорожах та повсякденному житті, тому ми завжди намагаємося зробити все можливе, щоб вони виглядали і працювали на висоті.

Звертайтесь до нас за адресою вул. Микільсько-Слобідська, 2-Б та переконайтеся, що ваші валізи та сумки знаходяться в надійних руках.

Послуги серісного центру

  • Гарантійне або постгарантійне обслуговування валіз, сумок, рюкзаків;
  • Розкодування кодових замків;
  • Висновок СЦ про несправність виробу;
  • Замовлення оригінальних запасних частин;
  • Консультації з правильного використання виробів;
  • Підтримка у Viber та Telegram;
  • WC;
  • Wi-Fi;
  • Прийом та відправка замовлень на ремонт Новою Поштою;
  • Готівкова та безготівкова оплата;

Кешбек зараховується у вигляді бонусів на рахунок учасника програми лояльності:

  1. Активний через 14 днів після начислення.
  2. Баланс можна перевірити в особистому кабінеті у розділі «Загальна інформація»
  3. Накопиченими бонусами можливо оплатити до 50% вартості наступної покупки.