UA
RU

Оплата і доставка

Наразі доступні наступні способи оплати товару, що замовляється в інтернет-магазині "Samsonite":

  • Оплата готівкою кур'єру при отриманні товару (адресна доставка "Нової пошти");
  • Накладений платіж через сервіс доставки "Нова Пошта";
  • Оплата банківською картою Visa / Mastercard безпосередньо на сайті;
  • Оплата в роздрібному магазині "Samsonite" при виборі способу доставки "Самовивіз з магазину" під час замовлення. В магазині товар можна оплатити готівкою та банківською картою Visa/Mastercard
Кур’єрська доставка по Києву:

Доставка по Києву здійснюється протягом 1-3 днів з моменту надходження замовлення за попереднім погодженням з покупцем.

Графік доставки по Києву: Пн-Пт з 12:00 до 18:00, субота та неділя - вихідні.

Доставка Києвом здійснюється безкоштовно при вартості замовлення від 1000 грн. Для замовлень вартістю менше 1000 грн. - вартість доставки нараховується за тарифами перевізника. 

 

Доставка Україною:

Відправка по Україні здійснюється через сервіс доставки "Нова Пошта" протягом 1-3 днів з моменту надходження замовлення.

Увага! Замовлення зберігається на складі транспортної компанії не більше 5-ти робочих днів, після завершення цього терміну - повертається відправнику.

Отримати замовлення може тільки та особа, яка зазначена в транспортній накладній, як одержувач. При собі одержувач має мати документ, що посвідчує особу.

Доставка по Україні здійснюється на обране покупцем відділення "Нової Пошти". Також є можливість адресної доставки через сервіс "Нова пошта". Товар може бути оплачений банківською картою безпосередньо на сайті при оформленні замовлення або післяплатою при отриманні товару. Можливість адресної доставки кур'єром Нової пошти додатково оговорюється з менеджером інтернет-магазину. 

Доставка по Україні здійснюється безкоштовно при вартості замовлення від 1000 грн. Для замовлень вартістю менше 1000 грн. - послуги сервісу доставки «Нова пошта» сплачуються покупцем.

 

Самовивіз

Самовивіз можна здійснити у всіх магазинах мережі Samsonite.

Адреси магазинів і режим їх роботи можна переглянути на сторінці "Магазини".

Якщо товар є в магазині, інтернет-замовлення буде готове до видачі через 30 хвилин після оформлення.

Резерв на товар для неоплачених замовлень зберігається протягом трьох робочих днів з дати оформлення на сайті.

Для отримання товару в роздрібній мережі, покупець має повідомити продавцю-консультанту номер інтернет-замовлення.

Оплата покупки здійснюється готівкою або банківською картою.

Увага! Для отримання товару, сплаченого на сайті платіжною карткою, в магазині необхідно пред'явити документ, що засвідчує особу.

 

Отримання товару

Уважно розгляньте товар, переконайтеся у відсутності видимих ​​механічних пошкоджень. Пам'ятайте, що претензії щодо зовнішнього вигляду товару, приймаються продавцем до факту передачі товару покупцеві.

В комплекті з товаром обов'язково має бути товарний чек та гарантійний талон.

Гарантійне і післягарантійне обслуговування придбаних товарів рекомендуємо проводити виключно в авторизованому сервісному центрі Samsonite.

 

Повернення / обмін товару

Для обміну / повернення товару необхідно звернутися в роздрібний магазин Samsonite.

У разі відсутності роздрібного магазину Samsonite у Вашому місті, звертайтеся за номером гарячої лінії 044-495-23-20.

Покупець має право повернути або обміняти Товар належної якості протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів, починаючи з наступного дня після отримання товару, за умови виконання наступних умов:

  • товар не був в експлуатації;
  • збережені всі пломби та ярлики;
  • цілісність комплекту та упаковки не порушена;
  • збережений гарантійний талон і документ, який підтверджує оплату.

Повернути товар неналежної якості можливо за таких умов:

  • наявність документа від уповноваженого виробником сервісного центру, де вказано, що дефект є істотним (товар неналежної якості);
  • збережено гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату;
  • цілісність комплекту непорушена.

При недотриманні вищевикладених умов Продавець має право відмовити Покупцеві в поверненні або обмін Товару.

Якщо на момент обміну аналогічний товар відсутній, покупець може:

  • Провести обмін товару на аналогічний, як тільки він буде доступний для продажу.
  • Придбати будь-який інший товар, відповідно, з перерахуванням вартості.
  • Отримати грошові кошти в розмірі вартості повернутого товару.
  • Повністю відмовитися від обміну товару.

Для здійснення повернення при собі необхідно мати:

  • Документ, що підтверджує покупку (касовий чек або видаткову накладну).
  • Гарантійний талон.
  • Документ державного зразка, який засвідчує особу (паспорт, водійські права, студентський, пенсійне посвідчення)

Витрати покупця з доставки товару для повернення або обміну продавцем не відшкодовуються. Продавець повертає покупцеві вартість товару на день покупки, за винятком вартості доставки.