Оплата і доставка

Наразі доступні наступні способи оплати товару, що замовляється в інтернет-магазині "Samsonite":

  • Оплата готівкою кур'єру при отриманні товару (адресна доставка "Новою поштою");
  • Накладений платіж через сервіс доставки "Нова Пошта";
  • Оплата банківською карткою Visa / Mastercard безпосередньо на сайті;
  • Оплата через сервіс LiqPay на сайті;
  • Оплата через сервіс "Оплата частинами" від ПриватБанку безпосередньо на сайті;
  • Оплата в роздрібному магазині "Samsonite" при виборі способу доставки "Самовивіз з магазину" під час замовлення. В магазині товар можна оплатити готівкою та банківською карткою Visa/Mastercard
Кур’єрська доставка по Києву:

Доставка по Києву здійснюється протягом 1 дня з моменту надходження замовлення за попереднім узгодженням із покупцем.

Графік доставки по Києву: Пн-НД з 12:00 до 20:00.

Доставка здійснюється безкоштовно при вартості замовлення від 5000 грн. Для замовлень із сумою, яка менше 5000 грн, вартість доставки складає 200 грн. 

Доставка Україною:

Відправка по Україні здійснюється протягом 1-2 днів з моменту надходження замовлення за допомогою сервісу доставки "Нова Пошта" .

Увага! Замовлення зберігається на складі транспортної компанії не більше 5-ти робочих днів і після завершення цього терміну повертається відправнику.

Отримати замовлення може тільки та особа, яка зазначена в транспортній накладній як одержувач. При собі одержувач повинен мати документ, що посвідчує особу.

Доставка по Україні здійснюється на обране покупцем відділення "Нової Пошти". Також є можливість адресної доставки через сервіс "Нова пошта". Товар може бути оплачений банківською карткою безпосередньо на сайті при оформленні замовлення або післяплатою при отриманні товару. Можливість адресної доставки кур'єром Нової пошти додатково обговорюється з менеджером інтернет-магазину. 

Доставка по Україні здійснюється безкоштовно при вартості замовлення від 2500 грн. Для замовлень вартістю менше 2500 грн. - послуги доставки «Нова пошта» сплачуються покупцем. Накладений платіж завжди сплачує наш магазин.

Самовивіз

Самовивіз можна здійснити в усіх магазинах мережі Samsonite (якщо потрібний товар є в наявності в магазині).

Адреси магазинів і режим їх роботи можна переглянути на сторінці "Магазини".

Якщо товар є в магазині, інтернет-замовлення буде готове до видачі через 30 хвилин після оформлення (при умові, що замовлення було оформлене по часу в рамках режиму роботи магазину).

Резерв на товар для неоплачених замовлень зберігається протягом трьох робочих днів з дати оформлення на сайті.

Для отримання товару в роздрібній мережі, покупець має повідомити продавцю-консультанту номер інтернет-замовлення.

Оплата покупки здійснюється готівкою або банківською карткою.

Увага! Для отримання товару, сплаченого на сайті платіжною карткою, в магазині необхідно пред'явити документ, що засвідчує особу.

 

Отримання товару

Уважно огляньте товар, переконайтеся у відсутності видимих ​​механічних пошкоджень. Пам'ятайте, що претензії щодо зовнішнього вигляду товару приймаються продавцем до факту передачі товару покупцеві.

В комплекті з товаром обов'язково має бути товарний чек та гарантійний талон.

Гарантійне і післягарантійне обслуговування придбаних товарів рекомендуємо проводити виключно в авторизованому сервісному центрі Samsonite.

 

Повернення / обмін товару

Для обміну / повернення товару необхідно звернутися до роздрібного магазину Samsonite.

У разі відсутності роздрібного магазину Samsonite у Вашому місті звертайтеся за номером гарячої лінії 0800330371.

Покупець має право повернути або обміняти Товар належної якості протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів, починаючи з наступного дня після отримання товару, за умови виконання наступних умов:

  • товар не був у експлуатації;
  • збережені всі пломби та ярлики;
  • цілісність комплекту та упаковки не порушена;
  • збережений гарантійний талон і документ, який підтверджує оплату.

Повернути товар неналежної якості можливо за таких умов:

  • наявність документа від уповноваженого виробником сервісного центру, де вказано, що дефект є істотним (товар неналежної якості);
  • збережено гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату;
  • цілісність комплекту непорушена.

При недотриманні вищевикладених умов Продавець має право відмовити Покупцеві в поверненні або обміні Товару.

Якщо на момент обміну аналогічний товар відсутній, покупець може:

  • Провести обмін товару на аналогічний, як тільки він буде доступний для продажу.
  • Придбати будь-який інший товар, відповідно, з перерахуванням вартості.
  • Отримати грошові кошти в розмірі вартості повернутого товару.
  • Повністю відмовитися від обміну товару.

Для здійснення повернення при собі необхідно мати:

  • Документ, що підтверджує покупку (касовий чек або видаткову накладну).
  • Гарантійний талон.
  • Документ державного зразка, який засвідчує особу (паспорт, водійські права, студентський білет, пенсійне посвідчення)

Витрати покупця з доставки товару для повернення або обміну продавцем не відшкодовуються. Продавець повертає покупцеві вартість товару на день покупки, за винятком вартості доставки (яка зазнечена в чеку або видактовій накладній).

Кешбек зараховується у вигляді бонусів на рахунок учасника програми лояльності:

  1. Активний через 14 днів після начислення.
  2. Баланс можна перевірити в особистому кабінеті у розділі «Загальна інформація»
  3. Накопиченими бонусами можливо оплатити до 50% вартості наступної покупки.