Загальні питання по Програмі Лояльності (FAQ)


1. УМОВИ БОНУСНОЇ ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ

1.1 Початок дії програми -  10 вересня 2021 року.

Бонусний рахунок відкривається всім покупцям магазинів Samsonite, American Tourister, в інтернет магазинах www.samsonite.ua та www.robinzon.ua,які досягли 18-річного віку, незалежно від суми чеку, при здійсненні покупки.

1.3 Власник рахунку має можливість накопичувати і використовувати бонуси у всіх магазинах мережі SAMSONITE і American Tourister на будь-який товар.

1.4 Усім власникам бонусних карт нараховуються бонуси в розмірі 5% від суми, сплаченої грошима. На ту частину суми покупки, яка оплачена бонусами, нові бонуси не нараховуються.

1.5 1 бонус прирівнюється до 1 гривні.

1.6 Накопичені бонуси стають доступними для використання через 15 днів після здійснення покупки і завершення операції продажу.

1.7 Бонусами можна оплатити не більше 50% від повної вартості товару. Якщо на товар уже надана знижка або до товару за умовами акції є подарунок (вартість подарунку вважається акційною знижкою) то бонусами можна оплатити тільки частину, яка залишилася до 50% від повної вартості товару.

1.8 Накопичені на рахунку клієнта Бонуси можуть бути використані для отримання грошової знижки в будь-якому магазині мережі. Розмір знижки залишається на розсуд Клієнта, враховуючи умови в п. 1.7

1.9 Після оформлення продажу на касовий чек буде виводиться інформація про стан бонусного рахунку в Підсумку після здійснення покупки (з урахуванням списання та отримання нового нарахування).

1.10 Термін використання бонусів - 365 днів від дати нарахування.

1.11 Термін дії бонусного рахунку - необмежений.

1.12 Одночасна оплата покупки бонусами, купонами і промокодами на знижку неможлива.

1.13 У деякі періоди можуть нараховуватися акційні бонуси. Дані бонуси будуть діяти обмежений час і можуть нараховуватися у вигляді фіксованої суми або подвоєння / потроєння суми бонусів.

1.14 Накопичення бонусів може здійснюватися без верифікації - за допомогою пошуку клієнта в базі за номером телефону, на який була проведена реєстрація. Для використання Бонусів обов'язково необхідно пройти верифікацію (на номер телефону, на який зареєстрований Бонусний рахунок, прийде SMS-повідомлення з 4х цифр).

1.15 Умови повернення товару, при покупці якого клієнтові був нарахований бонус: якщо покупець повертає товар, сума до повернення буде відповідати сумі, сплаченої грошима, бонуси будуть повернуті на рахунок клієнта, а нараховані за покупку нові бонуси списані з рахунку клієнта.

1.16 У разі, якщо була зміна номера телефону, на який зареєстрований Бонусний рахунок, клієнт може звернутися в магазин мережі з паспортом. Якщо дані в базі і в паспорті збігаються, номер телефону, на який зареєструвався клієнт, буде змінений.

2. Реєстрація учасників

2.1. Для того, щоб стати учасником Бонусної Програми Клієнту необхідно:

- у магазині заповнити на касі анкету під час покупки.

- при покупці онлайн - заповнити всі пункти в анкеті на сайті samsonite.ua

Якщо Клієнт відмовився заповнити анкету або заповнив не всі обов'язкові поля, реєстрація вважається недійсною, і участь у Бонусній програмі Клієнт не приймає.

2.2. Приймаючи участь у Бонусній Програмі, Клієнт дає згоду на використання його персональних даних для отримання рекламних та спеціальних пропозицій, електронних комерційних повідомлень та іншої діяльності. Для цілей, передбачених цим пунктом, Компанія має право направляти листи, повідомлення та матеріали на e-mail учасника, а також відправляти повідомлення у Viber або SMS-повідомлення.

2.3 Надаючи заповнену анкету, яка містить персональні дані, або надаючи ці дані будь-яким іншим способом, Клієнт висловлює свою однозначну згоду з правилами Бонусної Програми та участю в ній.

У зв'язку з постійним вдосконаленням Програми Лояльності Компанія залишає за собою право в односторонньому порядку вносити зміни до чинних Правил. Інформація про зазначені зміни буде розміщуватися на сайті. Інформування Учасників Програми заздалегідь - не обов'язково.

Загальні питання по Програмі Лояльності (FAQ)

1. Чому бонуси дійсні тільки через 15 днів?

Так як термін повернення товарів за Законом України "Про захист прав споживачів" становить 14 днів, бонусні бали будуть зараховані на 15-й день після покупки

2. Як нараховуються бонуси?

При покупці товарів 5% від сплаченої вартості будуть переведені в бонуси. 1 бонус = 1 грн.

3. Як перевірити кількість бонусів?

Кількість накопичених бонусів можна перевірити в особистому кабінеті на сайті www.samsonite.ua або в будь-якому магазині Samsonite / American Tourister, продиктувавши на касі номер телефону. Також розмір нарахованих бонусів вказується в касовому чеку.

4. На що я можу витратити бонуси?

Ви можете оплатити до 50% вартості будь-яких товарів у мережі Samsonite / American Tourister, крім подарункових сертифікатів. Також, якщо на товар уже діє знижка, то бонусами можна сплатити решту до 50% знижки. Сума бонусів до списання залежить від Вашого бажання в рамках заявлених правил (обмеження до 50%).

5. Я не хочу заповнювати анкету ...

При відмові від заповнення анкети Ви не можете стати Учасником Бонусної програми.

А також при зміні / втраті номера телефону завдяки даним у анкеті ми можемо відновити доступ до особистого кабінету і ,відповідно, до накопичених бонусів.

6. Що далі буде з моїми даними?

Дані будуть використані для ідентифікації Вас як клієнта, для нарахування та використання бонусів, а також для інформування про наші акції та новини.

7. Чи діє Бонусна програма в інших країнах?

Ні, тільки на території України в мережі Samsonite, American Tourister у тому числі вв інтернет магазинах www.samsonite.ua та www.robinzon.ua.

8. Скільки дійсні бонуси?

Терміни дії бонусів вказані в особистому кабінеті. Дійсні 365 днів з дати покупки.

9. Скільки діє Бонусний рахунок?

Рахунок безстроковий.

10. Чи існує особистий кабінет?

Так. На сайті www.samsonite.ua Ідентифікація за номером телефону.

11. Якщо моїм рахунком бажають скористатися друзі/родичі?

Ми можемо видати Вам пластикову карту. Накопичення бонусів може проходити при її пред'явленні. Списання відбувається ТІЛЬКИ при верифікації за номером телефону. Якщо карта у друзів, вони можуть звернутися до власника карти за його згодою на списання бонусів, він продиктує код, який прийшов на його номер телефону.

12. Хочу скористатися бонусами зараз.

Так як термін повернення товарів за Законом України "Про захист прав споживачів" становить 14 днів бонусні бали будуть зараховані на 15-й день після покупки

13. Якщо в мене змінився номер телефону?

При пред'явленні паспорта і підтвердження зазначених у анкеті даних ми можемо замінити номер телефону в системі.

14. Що робити, якщо бали не були зараховані на карту?

Необхідно зв'язатися з магазином, у якому була зроблена покупка. Номер телефону можна знайти на сайті samsonite.ua.

15. Чому я не можу відразу оплатити другу покупку бонусами?

Так як термін повернення товарів за Законом України "Про захист прав споживачів" становить 14 днів бонусні бали будуть зараховані на 15-й день після покупки.

Кешбек зараховується у вигляді бонусів на рахунок учасника програми лояльності:

  1. Активний через 14 днів після начислення.
  2. Баланс можна перевірити в особистому кабінеті у розділі «Загальна інформація»
  3. Накопиченими бонусами можливо оплатити до 50% вартості наступної покупки.