Українська
Єдиний ексклюзивний дистриб’ютор в Україні

Загальні питання по Програмі Лояльності (FAQ)


1. УМОВИ БОНУСНОЇ ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ

1.1 Початок дії програми -  10 вересня 2021 року.

1.2 Бонусний рахунок відкривається всім покупцям магазинів мережі SAMSONITE і American Tourister, які досягли 18-річного віку, незалежно від суми чеку. При здійсненні покупки.

1.3 Власник рахунку має можливість накопичувати і використовувати бонуси у всіх магазинах мережі SAMSONITE і American Tourister на будь-який товар.

1.4 Усім власникам бонусних карт, нараховуються бонуси в розмірі 5% від суми, сплаченої грошима. На ту частину суми покупки, яка оплачена бонусами, нові бонуси не нараховуються.

1.5 1 бонус прирівнюється до 1 гривні.

1.6 Накопичені бонуси стають доступними для використання через 15 днів після здійснення покупки і завершення операції продажу.

1.7 Бонусами можна оплатити не більше 50% від вартості покупки. Якщо на товар вже надана знижка, то бонусами можна оплатити тільки частину, яка залишилася до 50% від вартості покупки.

1.8 Накопичені на рахунку клієнта Бонуси можуть бути використані для отримання грошової знижки, в будь-якому магазині мережі. Розмір знижки залишається на розсуд Клієнта, враховуючи умови в п. 1.7

1.9 Після оформлення продажу, на касовий чек буде виводиться інформація про стан бонусного рахунку в Підсумку після здійснення покупки, з урахуванням списання і отримання нового нарахування.

1.10 Термін використання бонусів - 1 рік від дати нарахування.

1.11 Термін дії бонусного рахунку - необмежений.

1.12 Одночасна оплата покупки бонусами, купонами і сертифікатами на знижку, неможлива.

1.13 В деякі періоди можуть нараховуватися акції бонуси. Дані бонуси будуть діяти обмежений час. Можуть нараховуватися у вигляді фіксованої суми або подвоєння / потроєння суми бонусів.

1.14 Накопичення бонусів може здійснюватися без верифікації - за допомогою пошуку клієнта в базі за номером телефону, на який була проведена реєстрація. Для використання Бонусів обов'язково необхідно пройти верифікацію (на номер телефону, на який зареєстрований Бонусний рахунок, прийде SMS повідомлення з 4х цифр).

1.15 Умови повернення товару, при покупці якого, клієнтові був нарахований бонус: якщо покупець повертає товар, сума до повернення буде відповідати сумі сплаченої грошима, бонуси будуть повернуті на рахунок клієнта, а нараховані за покупку нові бонуси списані з рахунку клієнта.

1.16 У разі якщо була зміна номера телефону, на який зареєстрований Бонусний рахунок - клієнт може звернутися в магазин мережі з паспортом. Якщо дані в базі і в паспорті збігаються - номер телефону, на який зареєструвався клієнт, буде змінений.

2. Реєстрація учасників

2.1. Для того що б стати учасником Бонусної Програми Клієнту необхідно:

- в магазині заповнити на касі анкету, під час покупки.

- при покупці онлайн - заповнити всі пункти в анкеті на сайті samsonite.ua

Якщо Клієнт відмовився заповнити анкету або заповнив не всі обов'язкові поля - реєстрація вважається недійсною і участь в Бонусної програма Клієнт не приймає.

2.2. Беручи участь в Бонусної Програмі Клієнт дає згоду на використання його персональних даних для отримання рекламних та спеціальних пропозицій, електронних комерційних повідомлень та іншої діяльності. Для цілей, передбачених цим пунктом, Компанія має право направляти листи, повідомлення та матеріали на e-mail учасника, а також відправляти повідомлення Viber або SMS-повідомлення.

2.3 Надаючи заповнену анкету, яка містить персональні дані, або надаючи ці дані будь-яким іншим способом, Клієнт висловлює свою однозначну згоду з правилами Бонусної Програми та участю в ній.

В силу постійного вдосконалення Бонусної Програми Компанія залишає за собою право в односторонньому порядку вносити зміни до чинних Правил. Інформація про зазначені зміни буде розміщуватися на сайті. Інформування Учасників Програми заздалегідь - не обов'язково.

Загальні питання по Програмі Лояльності (FAQ)

1. Чому бонуси дійсні тільки через 15 днів?

Так як термін повернення товарів, за Законом про захист прав споживачів, становить 14 днів - бонусні бали будуть зараховані на 15-й день після покупки

2. Як нараховуються бонуси?

При покупці товарів, 5% від сплаченої вартості будуть переведені в бонуси. 1 бонус = 1 грн.

3. Як перевірити кількість бонусів?

Кількість накопичених бонусів можна перевірити в особистому кабінеті на сайті www.samsonite.ua або в будь-якому магазині Samsonite / American tourister, вказавши на касі номер телефону. Також розмір нарахованих бонусів вказується в касовому чеку.

4. На що я можу витратити бонуси?

Ви можете оплатити до 50% вартості будь-яких товарів в мережі Samsonite / American tourister, крім сертифікатів. Також якщо на товар вже діє знижка, то бонусами можна сплатити решту до 50% знижки. Сума бонусів до списання залежить від Вашого бажання в рамках заявлених правил (обмеження до 50%).

5. Я не хочу заповнювати анкету ...

При відмові від заповнення анкети Ви не можете стати Учасником Бонусної програми.

А тако ж, при зміні / втраті номера телефону завдяки даним в анкеті ми можемо відновити доступ в особистий кабінет і відповідно до накопичених бонусів.

6. Що далі буде з моїми даними?

Дані будуть використані для ідентифікації Вас як клієнта, для нарахування та використання бонусів, а також для інформування про наші акції та новини.

7. Чи діє Бонусна програма в інших країнах?

Ні, тільки на території України в мережі Samsonite / American tourister в тому числі в інтернет магазині www.samsonite.ua

8. Скільки дійсні бонуси?

Терміни дії бонусів вказані в особистому кабінеті. Дійсні 1 рік з дати покупки.

9. Скільки діє Бонусний рахунок?

Рахунок безстроковий

10. Чи існує особистий кабінет?

Так. На сайті www.samsonite.ua Ідентифікація за номером телефону

11. Якщо моїм рахунком хочуть користуватися друзі/родичі, то як тепер?

Ми можемо видати Вам пластикову карту. Накопичення бонусів може проходити при її пред'явленні. Списання відбувається ТІЛЬКИ при верифікації за номером телефону. Якщо карта у друзів - вони можуть зв'язатися з власником карти, за його згоди на списання він продиктує код, який прийшов на номер власника телефону.

12. Хочу скористатися бонусами зараз

Так як термін повернення товарів за Законом про захист прав споживачів становить 14 днів бонусні бали будуть зараховані на 15-й день після покупки

13. Якщо у меня змінився номер телефону?

При пред'явленні паспорта і підтвердження зазначених в анкеті даних ми можемо замінити номер телефону в системі.

14. Що робити якщо бали не були зараховані на карту?

Необхідно зв'язатися з магазином, в якому була зроблена покупка. Номер телефону можна знайти на сайті samsonite.ua.

15. Чому не можу 2ю покупку оплатити бонусами?

Так як термін повернення товарів за Законом про захист прав споживачів становить 14 днів бонусні бали будуть зараховані на 15-й день після покупки

16. Хочу фізичну карту!

Звісно! Ми можемо видати фізичну карту.