Вітаємо! Ви зробили вдалу інвестицію у свій комфорт та безпеку своїх речей – придбали товари всесвітньо відомих брендів Samsonite, American Tourister, Lipault.

В продукції компанії Samsonite кожен елемент продуманий до дрібниць. Щоб Ваша покупка приносила задоволення і функціонувала якнайдовше, врахуйте, будь ласка, наші рекомендації з експлуатації.

• Телескопічні ручки - високотехнологічні, із міцних матеріалів, зручні. Вони завжди будуть гарними помічниками при транспортуванні. Для збереження в гарному стані висувайте та засувайте ручку плавно, без різких ривків, з натисканням на кнопку блокування. Не використовуйте висувну ручку для перенесення Виробу. Перед тим, як здавати Виріб у багаж, переконайтесь, що ручка надійно зафіксована в закритому положенні. У разі перевантаження виробу, для додаткового захисту ручки від поломки чи деформації, через недбайливе завантаження чи розвантаження, рекомендуємо придбати багажний ремінь.

• Колеса – це найважливіші деталі валізи. Тому технологи компанії Samsonite завжди приділяють їм максимум уваги. Міцні, тихі, втоплені, подвійні, надійні – і це не повний перелік їх особливостей. Для запобігання їх пошкодженню піднімайте валізу за ручки в разі наявності будь-яких перешкод. А щоб вони слугували Вам якнайдовше і найкраще, а також для профілактики забруднень періодично змащуйте механізми коліс універсальною технічною рідиною, наприклад WD-40, або спреєм на основі тефлону. Для цього нанесіть трохи засобу ближче до центру осі колеса і прокрутіть його.

• Блискавки та спеціальна ґумова окантовка забезпечують максимальний захист Ваших речей від вологи. Крім того, вони створюють додатковий захист від крадіжок, а ще – самовідновлюються. Щоб уникнути ризиків поломки піднімайте бігунок на блискавці під час відкривання чи закривання Виробу, уникайте потрапляння під нього тканинного борту, ґумової окантовки, або сторонніх матеріалів. Якщо Ви зайшли до приміщення з Виробом з холоду, не відкривайте блискавку, а зачекайте доки деталі зігріються до кімнатної температури, оскільки ґумова окантовка стає на холоді менш гнучкою і може пошкодитися.

• Максимальне завантаження валіз має обмеження. Для запобігання пошкодженням враховуйте допустиму орієнтовну норму завантаження Виробу. Як правило, це третина об’єму виробу, переведена в кілограми. Для того, щоб розрахувати норму завантаження своєї валізи, поділіть її об’єм у літрах на три. Отримане значення і буде орієнтовною нормою для Вашого Виробу. Наприклад, для валіз місткістю 90 л норма становить 30 кг. До речі, максимальна вага багажу, який приймають в авіакомпаніях – 32 кг.

Гарантія

Продукція компанії Samsonite ретельно перевіряється на кожному етапі виробництва, аби гарантувати, що товари відповідають найвищим стандартам якості.

Якщо з виробом Samsonite (далі – Виріб) виникне проблема, пов'язана з виробничими дефектами матеріалу або виробництвом Виробу, компанія Samsonite відремонтує Виріб згідно з положеннями та умовами Загальної гарантії, викладеної нижче.

1. Гарантія, описана нижче, поширюється лише на першого покупця Виробу або особу, яка отримала Виріб у подарунок, і діє протягом періоду, що починається з дати придбання Виробу.

2. Період на який поширюється гарантія, можна знайти в гарантійному талоні, який Ви отримаєте разом із Виробом, або в інформації про Виріб на нашому веб-сайті.

3. Гарантія, описана в цьому документі, не поширюється на електричні та електронні компоненти, з'єднання, кабелі, адаптери і акумулятори.

4. Гарантія поширюється винятково на виробничі дефекти і не поширюється на пошкодження, спричинені неправильним або нерозумним використанням, недбалістю, нещасними випадками, впливом екстремальних температур, розчинників, кислот, води, звичайним зносом або пошкодженнями під час транспортування (наприклад, авіалініями). Також, гарантія не поширюється на поверхневі естетичні пошкодження – такі, як подряпини, вм'ятини, плями, зміна кольору, запахи або інші нефункціональні зміни зовнішнього вигляду Виробу.

5. Негарантійне технічне обслуговування або ремонт Вашого Виробу може виконуватися будь-якою компанією. Однак для гарантійного ремонту необхідно звертатися винятково до авторизованого сервісного центру Samsonite. Неправильне обслуговування або ремонт, виконаний неналежним чином не авторизованим сервісним центром, призведе до анулювання цієї гарантії.

6. Гарантія міжнародна, тож Ви можете відремонтувати свій Виріб у будь-якому авторизованому сервісному центрі по всьому світу. Однак витрати, пов'язані з доставкою Виробу до будь-якого з таких сервісних центрів, в тому числі витрати на упаковку, транспортування і оплату відповідних податків, сплачуються за Ваш рахунок.

7. Для гарантійного обслуговування в сервісному центрі Вам знадобиться належним чином заповнений гарантійний талон та оригінал документа, що підтверджує покупку в офіційних магазинах. Сервісний центр визначить, чи поширюється на проблему гарантія компанії Samsonite. Якщо гарантія поширюється, співробітники сервісного центру відремонтують Ваш виріб.

8. Компанія Samsonite не несе відповідальності за результат роботи, виконаний будь-яким сервісом, окрім авторизованого сервісного центру.

9. Гарантійні зобов'язання, описані в цьому документі, обмежуються вартістю Виробу.

10. Замки виробу призначені тільки для запобігання його випадковому розкриттю при перевезенні і не можуть розглядатися як засіб запобігання крадіжці.

11. Пошкоджений Виріб може бути відремонтований в офіційному сервісному центрі Samsonite за додаткову оплату.

Наша порада. Якщо Ваш Виріб був пошкоджений під час транспортування, подайте претензію перевізнику в пункті прибуття, якщо це можливо, до початку митного оформлення.  

! Якщо проблема з товаром Samsonite виникла за межами України, Ви можете звернутись до місцевих авторизованих сервісних центрів.

Знайти сервісні центри по всьому світу можна тут: https://www.supportandgo.com/ServiceInfo/ServicePointLocation

! Якщо проблема з товаром Samsonite виникла в Україні, Ви можете звернутись до авторизованого сервісного центру в Києві.

Сторінка сервісу за посиланням: https://samsonite.ua/services?tab=servisntiy-centr-kijiv

Зверніть будь ласка увагу!

Продукція брендів Samsonite та American Tourister, вироблена для внутрішніх ринків США або Азійського континенту і куплена в США або в Азії, сервісним центром Samsonite в м. Київ не обслуговується.

Гарантійні строки
Згідно ч. 1 ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів»:

Гарантійний строк - строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг.

Строк служби – календарний строк використання продукції за призначенням, починаючи від введення в обіг чи після ремонту, протягом якого виробник (виконавець) гарантує її безпеку та несе відповідальність за істотні недоліки, що виникли з його вини.

Строк служби дорівнює гарантійному строку.

Гарантійні строки товарів згідно Закону України

Шкіргалантерейні вироби:

• сумки господарські, пляжні, дитячі і шкільні рюкзаки, вироби дрібної шкіргалантереї — 30 днів;

• сумки жіночі, чоловічі, дорожні, спортивні – 50 днів;

• валізи, ділові портфелі і папки – 70 днів;

• парасолі та аксесуари – 30 днів

Samsonite для своїх покупців надає підвищені строки Гарантії, а саме:

• На валізи – 2, 3, 5 або 10 років, залежно від Виробу, інформація вказана в гарантійному талоні

• На рюкзаки та сумки – 2, 3 або 5 років, залежно від Виробу, інформація вказана в гарантійному талоні

Відповідно, Ви можете скористатись послугами авторизованих сервісних центрів Samsonite світу, згідно з положеннями та умовами Загальної гарантії, викладеними вище.

Перелік нормативно-технічної документації, вимогам яких повинен відповідати товар: ДСТУ: 28631:2006 «Сумки, валізи, портфелі, ранці, папки, вироби дрібної шкіргалантереї. ЗТУ».

Зверніть будь ласка увагу!

Заміна за гарантією в Україні можлива винятково у випадку придбання Виробів в нашій мережі магазинів. Адреси нижче:

м. Київ

• Samsonite Бульв. Лесі Українки, 24, тел.:+38 (098) 740-29-83
• Samsonite ТЦ «ЦУМ», вул. Хрещатик, 38 (5 поверх), тел.: +38 (068) 661-90-32
• Samsonite Універмаг «Україна», пл. Галицька, 3 (2 поверх), тел.: +38 (098) 648-55-27
• Samsonite ТРЦ «River Mall», вул. Дніпровська набережна, 14-10 (2 поверх), тел.: +38 (067) 597-81-60
• Samsonite ТРЦ «Gulliver», Спортивна площа, 1А (3 поверх), тел.: +38 (067) 768-22-03
• Samsonite ТРЦ «Ocean Plaza», вул. В. Антоновича, 176 (2 поверх), тел.: +38 (098) 522-62-75
• American Tourister Просп. Берестейський, 3, тел.: +38 (097) 870-86-48
• American Tourister ТРЦ «Ocean Plaza», вул. В. Антоновича, 176 (0 поверх), тел.: +38 (098) 655-23-80

м. Львів
• Samsonite ТРЦ «Forum Lviv»
, вул. Під Дубом 7-Б (1 поверх), тел.: +38 (098) 063-59-76

м. Дніпро
• Samsonite ТЦ «Пасаж»
, просп. Д. Яворницького, 50 (2 поверх), тел.: +38 (096) 857-00-15

м. Одеса
• American Tourister ТРЦ «Сіті-центр», просп. Небесної сотні, 2 (1 поверх), тел.: +38 (096) 224-81-33

• Інтернет магазин: samsonite.ua

Кешбек зараховується у вигляді бонусів на рахунок учасника програми лояльності:

  1. Активний через 14 днів після начислення.
  2. Баланс можна перевірити в особистому кабінеті у розділі «Загальна інформація»
  3. Накопиченими бонусами можливо оплатити до 50% вартості наступної покупки.