Гарантія та сервіс

У разі виникнення будь-яких проблем з придбаним вами виробом фірми Samsonite (далі - "Виріб"), викликаних виробничими дефектами матеріалу або виготовлення, компанія Samsonite надає послуги ремонту або заміни Виробу у відповідності з викладеними тут умовами гарантії.
 
Передбачена гарантія поширюється тільки на першого покупця, упродовж терміну зазначеного в гарантійному талоні (гарантійний талон додається до кожного Виробу при купівлі), з моменту його придбання.
 
Гарантія на вироби Samsonite поширюється тільки на виробничі дефекти, виявлені в процесі експлуатації і не поширюється на пошкодження, спричинені неправильним використанням Виробу (наприклад, перевезенням речей, на які він не розрахований), відсутністю належного догляду, нещасними випадками, абразивним зносом, впливом дуже високих або низьких температур, розчинників, кислот, води, нормального зносу, а також на ушкодження, отримані при транспортуванні (наприклад, повітряним транспортом). Тоді як не гарантійне обслуговування або ремонт вашого Виробу може проводитися будь-якою компанією, для проведення гарантійного ремонту компанія Samsonite вимагає звертатися тільки до авторизованого сервісного центру компанії Samsonite (далі - "Сервісний центр"). У разі неналежного або неправильного технічного обслуговування або ремонту гарантія втрачає силу.
 

Сервісний центр в Україні, що проводить гарантійне і негарантійне обслуговування продукції ТМ "Samsonite", ТМ "American Tourister", ТМ "Lipault", знаходиться за адресою:

м. Київ, вул. Микільсько-Слобідська, 2-Б

Графік роботи:

Понеділок - п'ятниця з 10:00 до 13:00. (Сб-НД - вихідні)

В інший час за попередньою домовленістю з майстром у месенджерах

Майстер на зв'язку тільки у мессенджерах:(050) 920-67-47 (viber | telegram)

Ця гарантія має всесвітню дію, і ви можете відремонтувати свій виріб в будь-якому Сервісному центрі світу. Однак всі витрати, пов'язані з доставкою Виробу в будь-який з таких Сервісних центрів, включаючи витрати на упаковку, транспортування і сплату відповідних податків, оплачуються за ваш рахунок.

Для отримання гарантійного обслуговування в будь-якому Сервісному центрі вам необхідно пред'явити належним чином заповнений гарантійний талон або оригінал чека, виданого при купівлі виробу. Сервісний центр дає свій висновок про те, чи поширюється гарантія фірми Samsonite на виниклу проблему. Якщо гарантія поширюється на даний випадок, то вам буде повідомлено про те, чи підлягає Виріб ремонту або заміні. Будь-який такий ремонт або заміна проводяться за рахунок фірми Samsonite.

Гарантія обмежується вартістю Виробу. Технічні параметри Виробу можуть бути піддані змінам без попереднього повідомлення. Замки виробу призначені тільки для запобігання його випадкового розкриття при перевезенні і не можуть розглядатися як засіб запобігання крадіжки самого Виробу або його вмісту, а також злому або проникнення з боку співробітників авіакомпанії, аеропорту або компетентних державних органів.

У разі пошкодження Виробу при перевезенні слід пред'явити відповідну претензію компанії-перевізнику (яка застрахована на випадок пошкодження вашого багажу) в пункті прибуття і, якщо це можливо, перед проходженням митного огляду.

Якщо клієнт не звернувся до відповідного пункту у аеропорті, компанія Samsonite не несе гарантійну відповідальність за пошкоджений при транспортуванні виріб.

Пошкоджений виріб може бути відремонтований у офіційному Сервісному Центрі Samsonite за додаткову оплату

Сервісний центр Samsonite

Сервісний центр Samsonite знаходиться за адресою:

м. Київ, вул. Микільсько-Слобідська, 2-Б, 1 під'їзд, мінус 1-й поверх.

Понеділок - п'ятниця з 10:00 до 13:00. (Сб-НД - вихідні)

В інший час за попередньою домовленістю з майстром у месенджерах

Пишіть нам в тільки в  додатках Viber, Telegram за номером: (050) 920-67-47;

Зателефонувати до сервісного центру можна за номером: (050) 920-67-47;

E-mail майстра сервісного центру: sas.samsonite.ua@gmail.com.

Подивитися адресу на карті 

Увага !

Багаж торгових марок Samsonite, вироблений для внутрішніх ринків США або Азіатського континенту і куплений в США або в Азії, сервісним центром Samsonite в м. Київ не обслуговується.

Розцінки послуг сервісного центру "Samsonite" в м. Київ

Не гарантійне або пост гарантійне обслуговування:

  • заміна колеса (одинарне) - від 300 до 600 гривень (за одне колесо);

  • заміна колеса (подвійне) - від 400 до 750 гривень (за одне колесо);

  • заміна ручки - від 250 до 500 гривень;

  • заміна висувної системи - від 1000 до 2300 гривень;

  • заміна бігунка - від 75 до 250 гривень;

  • заміна блискавки (тільки для пластикових валіз) від 1000 до 2800 гривень (виконується вручну і тому лише за згодою сторін, може істотно відрізнятися від виробничого виконання);

  • заміна кодового замка - від 450 до 1600 гривень;

  • заміна бічного замка - від 200 до 450 гривень;

  • розкодування кодового замка - 100 гривень;

  • ремонт замка - 150 гривень;

  • ремонт висувної ручки - від 250 до 600 гривень;

  • заміна кріплень - від 100 до 200 гривень;

  • невеликий швейний ремонт - 100 гривень (виконується вручну і тому лише за згодою сторін, може істотно відрізнятися від виробничого виконання);

  • висновок СЦ про поломку - безкоштовно;

  • замовлення "оригінальних" запасних частин - передоплата;

Ціни дійсні на запчастини, які є в наявності. Вказівка ​​мінімальної та максимальної ціни означає, що ціна залежить від моделі і знаходиться в проміжку між мінімальним і максимальним значенням. При відсутності максимальної ціни використовується тільки мінімальна.

Якщо проблема з товаром Samsonite виникла за межами України, Ви можете звернутись до місцевих авторизованих сервісних центрів, зі списком яких можна ознайомитись за посиланням>>

Кешбек зараховується у вигляді бонусів на рахунок учасника програми лояльності:

  1. Активний через 14 днів після начислення.
  2. Баланс можна перевірити в особистому кабінеті у розділі «Загальна інформація»
  3. Накопиченими бонусами можливо оплатити до 50% вартості наступної покупки.