Вітаємо! Ви зробили вдалу інвестицію у свій комфорт та безпеку своїх речей – придбали товари всесвітньо відомих брендів Samsonite, American Tourister, Lipault.
В продукції компанії Samsonite кожен елемент продуманий до дрібниць. Щоб Ваша покупка приносила задоволення і функціонувала якнайдовше, врахуйте, будь ласка, наші рекомендації з експлуатації.
• Телескопічні ручки - високотехнологічні, із міцних матеріалів, зручні. Вони завжди будуть гарними помічниками при транспортуванні. Для збереження в гарному стані висувайте та засувайте ручку плавно, без різких ривків, з натисканням на кнопку блокування. Не використовуйте висувну ручку для перенесення Виробу. Перед тим, як здавати Виріб у багаж, переконайтесь, що ручка надійно зафіксована в закритому положенні. У разі перевантаження виробу, для додаткового захисту ручки від поломки чи деформації, через недбайливе завантаження чи розвантаження, рекомендуємо придбати багажний ремінь.
• Колеса – це найважливіші деталі валізи. Тому технологи компанії Samsonite завжди приділяють їм максимум уваги. Міцні, тихі, втоплені, подвійні, надійні – і це не повний перелік їх особливостей. Для запобігання їх пошкодженню піднімайте валізу за ручки в разі наявності будь-яких перешкод. А щоб вони слугували Вам якнайдовше і найкраще, а також для профілактики забруднень періодично змащуйте механізми коліс універсальною технічною рідиною, наприклад WD-40, або спреєм на основі тефлону. Для цього нанесіть трохи засобу ближче до центру осі колеса і прокрутіть його.
• Блискавки та спеціальна ґумова окантовка забезпечують максимальний захист Ваших речей від вологи. Крім того, вони створюють додатковий захист від крадіжок, а ще – самовідновлюються. Щоб уникнути ризиків поломки піднімайте бігунок на блискавці під час відкривання чи закривання Виробу, уникайте потрапляння під нього тканинного борту, ґумової окантовки, або сторонніх матеріалів. Якщо Ви зайшли до приміщення з Виробом з холоду, не відкривайте блискавку, а зачекайте доки деталі зігріються до кімнатної температури, оскільки ґумова окантовка стає на холоді менш гнучкою і може пошкодитися.
• Максимальне завантаження валіз має обмеження. Для запобігання пошкодженням враховуйте допустиму орієнтовну норму завантаження Виробу. Як правило, це третина об’єму виробу, переведена в кілограми. Для того, щоб розрахувати норму завантаження своєї валізи, поділіть її об’єм у літрах на три. Отримане значення і буде орієнтовною нормою для Вашого Виробу. Наприклад, для валіз місткістю 90 л норма становить 30 кг. До речі, максимальна вага багажу, який приймають в авіакомпаніях – 32 кг.
Гарантія
Продукція компанії Samsonite ретельно перевіряється на кожному етапі виробництва, аби гарантувати, що товари відповідають найвищим стандартам якості.
Якщо з виробом Samsonite (далі – Виріб) виникне проблема, пов'язана з виробничими дефектами матеріалу або виробництвом Виробу, компанія Samsonite відремонтує Виріб згідно з положеннями та умовами Загальної гарантії, викладеної нижче.
1. Гарантія, описана нижче, поширюється лише на першого покупця Виробу або особу, яка отримала Виріб у подарунок, і діє протягом періоду, що починається з дати придбання Виробу.
2. Період на який поширюється гарантія, можна знайти в гарантійному талоні, який Ви отримаєте разом із Виробом, або в інформації про Виріб на нашому веб-сайті.
3. Гарантія, описана в цьому документі, не поширюється на електричні та електронні компоненти, з'єднання, кабелі, адаптери і акумулятори.
4. Гарантія поширюється винятково на виробничі дефекти і не поширюється на пошкодження, спричинені неправильним або нерозумним використанням, недбалістю, нещасними випадками, впливом екстремальних температур, розчинників, кислот, води, звичайним зносом або пошкодженнями під час транспортування (наприклад, авіалініями). Також, гарантія не поширюється на поверхневі естетичні пошкодження – такі, як подряпини, вм'ятини, плями, зміна кольору, запахи або інші нефункціональні зміни зовнішнього вигляду Виробу.
5. Негарантійне технічне обслуговування або ремонт Вашого Виробу може виконуватися будь-якою компанією. Однак для гарантійного ремонту необхідно звертатися винятково до авторизованого сервісного центру Samsonite. Неправильне обслуговування або ремонт, виконаний неналежним чином не авторизованим сервісним центром, призведе до анулювання цієї гарантії.
6. Гарантія міжнародна, тож Ви можете відремонтувати свій Виріб у будь-якому авторизованому сервісному центрі по всьому світу. Однак витрати, пов'язані з доставкою Виробу до будь-якого з таких сервісних центрів, в тому числі витрати на упаковку, транспортування і оплату відповідних податків, сплачуються за Ваш рахунок.
7. Для гарантійного обслуговування в сервісному центрі Вам знадобиться належним чином заповнений гарантійний талон або оригінал документа, що підтверджує покупку в офіційних магазинах. Сервісний центр визначить, чи поширюється на проблему гарантія компанії Samsonite. Якщо гарантія поширюється, співробітники сервісного центру відремонтують Ваш виріб.
8. Компанія Samsonite не несе відповідальності за результат роботи, виконаний будь-яким сервісом, окрім авторизованого сервісного центру.
9. Гарантійні зобов'язання, описані в цьому документі, обмежуються вартістю Виробу.
10. Замки виробу призначені тільки для запобігання його випадковому розкриттю при перевезенні і не можуть розглядатися як засіб запобігання крадіжці.
11. Пошкоджений Виріб може бути відремонтований в офіційному сервісному центрі Samsonite за додаткову оплату.
Наша порада. Якщо Ваш Виріб був пошкоджений під час транспортування, подайте претензію перевізнику в пункті прибуття, якщо це можливо, до початку митного оформлення.
! Якщо проблема з товаром Samsonite виникла за межами України, Ви можете звернутись до місцевих авторизованих сервісних центрів.
Знайти сервісні центри по всьому світу можна тут: https://www.supportandgo.com/ServiceInfo/ServicePointLocation
! Якщо проблема з товаром Samsonite виникла в Україні, Ви можете звернутись до авторизованого сервісного центру в Києві.
Сторінка сервісу за посиланням: https://samsonite.ua/services?tab=servisntiy-centr-kijiv
Зверніть будь ласка увагу!
Продукція брендів Samsonite та American Tourister, вироблена для внутрішніх ринків США або Азійського континенту і куплена в США або в Азії, сервісним центром Samsonite в м. Київ не обслуговується.
Гарантійні строки
Згідно ч. 1 ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів»:
Гарантійний строк - строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг.
Строк служби – календарний строк використання продукції за призначенням, починаючи від введення в обіг чи після ремонту, протягом якого виробник (виконавець) гарантує її безпеку та несе відповідальність за істотні недоліки, що виникли з його вини.
Строк служби дорівнює гарантійному строку.
Гарантійні строки товарів згідно Закону України
Шкіргалантерейні вироби:
• сумки господарські, пляжні, дитячі і шкільні рюкзаки, вироби дрібної шкіргалантереї — 30 днів;
• сумки жіночі, чоловічі, дорожні, спортивні – 50 днів;
• валізи, ділові портфелі і папки – 70 днів;
• парасолі та аксесуари – 30 днів
Samsonite для своїх покупців надає підвищені строки Гарантії, а саме:
• На валізи – 2, 3, 5 або 10 років, залежно від Виробу, інформація вказана в гарантійному талоні
• На рюкзаки та сумки – 2, 3 або 5 років, залежно від Виробу, інформація вказана в гарантійному талоні
Відповідно, Ви можете скористатись послугами авторизованих сервісних центрів Samsonite світу, згідно з положеннями та умовами Загальної гарантії, викладеними вище.
Перелік нормативно-технічної документації, вимогам яких повинен відповідати товар: ДСТУ: 28631:2006 «Сумки, валізи, портфелі, ранці, папки, вироби дрібної шкіргалантереї. ЗТУ».
Зверніть будь ласка увагу!
Заміна за гарантією в Україні можлива винятково у випадку придбання Виробів в нашій мережі магазинів. Адреси нижче:
м. Київ
• Samsonite Бульв. Лесі Українки, 24, тел.:+38 (098) 740-29-83
• Samsonite ТЦ «ЦУМ», вул. Хрещатик, 38 (5 поверх), тел.: +38 (068) 661-90-32
• Samsonite Універмаг «Україна», пл. Галицька, 3 (2 поверх), тел.: +38 (098) 648-55-27
• Samsonite ТРЦ «River Mall», вул. Дніпровська набережна, 14-10 (2 поверх), тел.: +38 (067) 597-81-60
• Samsonite ТРЦ «Gulliver», Спортивна площа, 1А (3 поверх), тел.: +38 (067) 768-22-03
• Samsonite ТРЦ «Ocean Plaza», вул. В. Антоновича, 176 (2 поверх), тел.: +38 (098) 522-62-75
• American Tourister Просп. Берестейський, 3, тел.: +38 (097) 870-86-48
• American Tourister ТРЦ «Ocean Plaza», вул. В. Антоновича, 176 (0 поверх), тел.: +38 (098) 655-23-80
м. Львів
• Samsonite ТРЦ «Forum Lviv», вул. Під Дубом 7-Б (1 поверх), тел.: +38 (098) 063-59-76
м. Дніпро
• Samsonite ТЦ «Пасаж», просп. Д. Яворницького, 50 (2 поверх), тел.: +38 (096) 857-00-15
м. Одеса
• American Tourister ТРЦ «Сіті-центр», просп. Небесної сотні, 2 (1 поверх), тел.: +38 (096) 224-81-33
• Інтернет магазин: samsonite.ua
ДОДАНО В ПОРІВНЯННЯ:
Конфіденційність
Користуючись послугами інтернет-магазину samsonite.ua (далі Інтернет-Магазин), користувач висловлює свою згоду з Політикою Конфіденційності. Інтернет-Магазин залишає за собою право вносити зміни в Політику Конфіденційності на свій розсуд. Користувач бере на себе відповідальність за ознайомлення з оновленою версією Політики Конфіденційності, відповідно до якої регулюються правила користування Інтернет-Магазином.
Основні пункти Політики конфіденційності:
1. Інтернет-Магазин збирає деяку інформацію про користувача, що носить особистий характер, проте користувач сам розпоряджається тим, в якому обсязі її надати.
2. Інтернет-Магазин зобов'язується не продавати і не надавати особисті дані користувача третім особам ні за яких обставин, крім випадків, коли це прямо може вимагати законодавство (наприклад, за запитом суду).
3. Інтернет-Магазин може використовувати особисту інформацію користувача для того, щоб зв'язатися з ним з метою комерційних пропозицій, новинах, а також іншої інформації, що становить інтерес для користувачів.
Будь ласка, ознайомтеся з повним текстом Політики Конфіденційності.
Збір інформації особистого характеру
При використанні деяких послугами Інтернет-Магазину, наприклад, замовленні товарів, Інтернет-Магазин пропонує користувачеві надати певну інформацію особистого характеру за допомогою заповнення Форми. Рішення про користування подібними послугами або відмову від них приймається користувачем. У разі, якщо користувач захоче скористатися цими послугами, Інтернет-Магазин може попросити його надати особисті дані, наприклад, ім'я та прізвище, адресу електронної пошти, номер телефону та іншу інформацію, що ідентифікує користувача. Залежно від виду послуг, деяка інформація особистого характеру повинна бути надана в обов'язковому порядку, в той час як інші відомості надаються за бажанням. Якщо користувач не надасть інформацію, необхідну для надання певної послуги, така послуга не зможе бути йому надана.
При наданні інформації в Інтернет-магазині, Ви погоджуєтеся, що ця інформація може відправлятися за межі державних кордонів України, а також зберігається і обробляється Інтернет-Магазином.
Використання інформації особистого характеру
Інтернет-Магазин збирає інформацію про користувача, що носить особистий характер, з метою допомоги користувачеві у отриманні тієї чи іншої інформації або послуг. Коли користувач вводить свої дані, вони стають помітними тільки йому самому і адміністратору Інтернет-Магазину.
Можливість вибору
Для збереження конфіденційності, користувач не зобов'язаний надавати нам інформацію, яка може спричинити за собою будь-які незручності. Однак, використання ресурсів Інтернет-Магазину неможливо без надання деякої особистої інформації, що є обов'язковою.
Використання cookie-файлів
З метою поліпшення роботи сайту Інтернет-Магазин використовує cookie-файли для обліку (запису) відвідувань користувача. Cookie - це файл невеликого розміру, який передається браузеру користувача за допомогою веб-сервера і може бути пізнаний тільки тим сервером, який його надіслав. Подібні файли неможливо використовувати в якості виконуваних програм або для впровадження вірусів. Під час відвідування вами Інтернет-Магазину, адміністрації Інтернет-Магазину автоматично стає доступною інформація зі стандартних журналів реєстрації сервера (server logs). Сюди включається IP-адресу Вашого комп'ютера (або проксі-сервера, якщо він використовується для виходу в Інтернет), ім'я Інтернет-провайдера, ім'я домену, тип браузера і операційної системи, інформація про сайт, з якого Ви перейшли в Інтернет-Магазин, сторінках Інтернет-Магазину, які Ви відвідуєте, дату і час цих відвідин, файлах, які Ви завантажуєте. Це інформація аналізується нами в агрегованому (знеособленому) вигляді для аналізу відвідуваності Інтернет-Магазину, і використовується при розробці пропозицій щодо його поліпшення та розвитку. Зв'язок між Вашим IP-адресою і Вашою персональною інформацією ніколи не розкривається третім особам, за винятком тих випадків, коли це вимагає законодавство.
Технічну інформацію про відвідування Інтернет-Магазину (знеособлену) також збирають встановлені на сайті лічильники статистики. Цей вид даних не дозволяє особисто ідентифікувати користувача, тобто його анонімність буде збережена, якщо тільки він сам не надасть Інтернет-Магазину інформацію про себе.
Претензії з питань конфіденційності
Якщо у користувача склалася думка про те, що Інтернет-Магазин не виконав свої зобов'язання по дотриманню даної Політики Конфіденційності, він може надіслати лист зі скаргою, використовуючи форму для зв'язку.
У листі потрібно максимально докладно описати те, яким чином Інтернет-Магазин, на думку користувача, порушив Політику Конфіденційності. Всі скарги будуть розглянуті належним чином.
Якщо користувач не згоден з Політикою Конфіденційності Інтернет-Магазину, то йому не рекомендується користуватися послугами Інтернет-Магазину.
Програма лояльності
Загальні питання по Програмі Лояльності (FAQ)
1. УМОВИ БОНУСНОЇ ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ
1.1 Початок дії програми - 10 вересня 2021 року.
Бонусний рахунок відкривається всім покупцям магазинів Samsonite, American Tourister, в інтернет магазинах www.samsonite.ua та www.robinzon.ua,які досягли 18-річного віку, незалежно від суми чеку, при здійсненні покупки.
1.3 Власник рахунку має можливість накопичувати і використовувати бонуси у всіх магазинах мережі SAMSONITE і American Tourister на будь-який товар.
1.4 Усім власникам бонусних карт нараховуються бонуси в розмірі 5% від суми, сплаченої грошима. На ту частину суми покупки, яка оплачена бонусами, нові бонуси не нараховуються.
1.5 1 бонус прирівнюється до 1 гривні.
1.6 Накопичені бонуси стають доступними для використання через 15 днів після здійснення покупки і завершення операції продажу.
1.7 Бонусами можна оплатити не більше 50% від повної вартості товару. Якщо на товар уже надана знижка або до товару за умовами акції є подарунок (вартість подарунку вважається акційною знижкою) то бонусами можна оплатити тільки частину, яка залишилася до 50% від повної вартості товару.
1.8 Накопичені на рахунку клієнта Бонуси можуть бути використані для отримання грошової знижки в будь-якому магазині мережі. Розмір знижки залишається на розсуд Клієнта, враховуючи умови в п. 1.7
1.9 Після оформлення продажу на касовий чек буде виводиться інформація про стан бонусного рахунку в Підсумку після здійснення покупки (з урахуванням списання та отримання нового нарахування).
1.10 Термін використання бонусів - 365 днів від дати нарахування.
1.11 Термін дії бонусного рахунку - необмежений.
1.12 Одночасна оплата покупки бонусами, купонами і промокодами на знижку неможлива.
1.13 У деякі періоди можуть нараховуватися акційні бонуси. Дані бонуси будуть діяти обмежений час і можуть нараховуватися у вигляді фіксованої суми або подвоєння / потроєння суми бонусів.
1.14 Накопичення бонусів може здійснюватися без верифікації - за допомогою пошуку клієнта в базі за номером телефону, на який була проведена реєстрація. Для використання Бонусів обов'язково необхідно пройти верифікацію (на номер телефону, на який зареєстрований Бонусний рахунок, прийде SMS-повідомлення з 4х цифр).
1.15 Умови повернення товару, при покупці якого клієнтові був нарахований бонус: якщо покупець повертає товар, сума до повернення буде відповідати сумі, сплаченої грошима, бонуси будуть повернуті на рахунок клієнта, а нараховані за покупку нові бонуси списані з рахунку клієнта.
1.16 У разі, якщо була зміна номера телефону, на який зареєстрований Бонусний рахунок, клієнт може звернутися в магазин мережі з паспортом. Якщо дані в базі і в паспорті збігаються, номер телефону, на який зареєструвався клієнт, буде змінений.
2. Реєстрація учасників
2.1. Для того, щоб стати учасником Бонусної Програми Клієнту необхідно:
- у магазині заповнити на касі анкету під час покупки.
- при покупці онлайн - заповнити всі пункти в анкеті на сайті samsonite.ua
Якщо Клієнт відмовився заповнити анкету або заповнив не всі обов'язкові поля, реєстрація вважається недійсною, і участь у Бонусній програмі Клієнт не приймає.
2.2. Приймаючи участь у Бонусній Програмі, Клієнт дає згоду на використання його персональних даних для отримання рекламних та спеціальних пропозицій, електронних комерційних повідомлень та іншої діяльності. Для цілей, передбачених цим пунктом, Компанія має право направляти листи, повідомлення та матеріали на e-mail учасника, а також відправляти повідомлення у Viber або SMS-повідомлення.
2.3 Надаючи заповнену анкету, яка містить персональні дані, або надаючи ці дані будь-яким іншим способом, Клієнт висловлює свою однозначну згоду з правилами Бонусної Програми та участю в ній.
У зв'язку з постійним вдосконаленням Програми Лояльності Компанія залишає за собою право в односторонньому порядку вносити зміни до чинних Правил. Інформація про зазначені зміни буде розміщуватися на сайті. Інформування Учасників Програми заздалегідь - не обов'язково.
Загальні питання по Програмі Лояльності (FAQ)
1. Чому бонуси дійсні тільки через 15 днів?
Так як термін повернення товарів за Законом України "Про захист прав споживачів" становить 14 днів, бонусні бали будуть зараховані на 15-й день після покупки
2. Як нараховуються бонуси?
При покупці товарів 5% від сплаченої вартості будуть переведені в бонуси. 1 бонус = 1 грн.
3. Як перевірити кількість бонусів?
Кількість накопичених бонусів можна перевірити в особистому кабінеті на сайті www.samsonite.ua або в будь-якому магазині Samsonite / American Tourister, продиктувавши на касі номер телефону. Також розмір нарахованих бонусів вказується в касовому чеку.
4. На що я можу витратити бонуси?
Ви можете оплатити до 50% вартості будь-яких товарів у мережі Samsonite / American Tourister, крім подарункових сертифікатів. Також, якщо на товар уже діє знижка, то бонусами можна сплатити решту до 50% знижки. Сума бонусів до списання залежить від Вашого бажання в рамках заявлених правил (обмеження до 50%).
5. Я не хочу заповнювати анкету ...
При відмові від заповнення анкети Ви не можете стати Учасником Бонусної програми.
А також при зміні / втраті номера телефону завдяки даним у анкеті ми можемо відновити доступ до особистого кабінету і ,відповідно, до накопичених бонусів.
6. Що далі буде з моїми даними?
Дані будуть використані для ідентифікації Вас як клієнта, для нарахування та використання бонусів, а також для інформування про наші акції та новини.
7. Чи діє Бонусна програма в інших країнах?
Ні, тільки на території України в мережі Samsonite, American Tourister у тому числі вв інтернет магазинах www.samsonite.ua та www.robinzon.ua.
8. Скільки дійсні бонуси?
Терміни дії бонусів вказані в особистому кабінеті. Дійсні 365 днів з дати покупки.
9. Скільки діє Бонусний рахунок?
Рахунок безстроковий.
10. Чи існує особистий кабінет?
Так. На сайті www.samsonite.ua Ідентифікація за номером телефону.
11. Якщо моїм рахунком бажають скористатися друзі/родичі?
Ми можемо видати Вам пластикову карту. Накопичення бонусів може проходити при її пред'явленні. Списання відбувається ТІЛЬКИ при верифікації за номером телефону. Якщо карта у друзів, вони можуть звернутися до власника карти за його згодою на списання бонусів, він продиктує код, який прийшов на його номер телефону.
12. Хочу скористатися бонусами зараз.
Так як термін повернення товарів за Законом України "Про захист прав споживачів" становить 14 днів бонусні бали будуть зараховані на 15-й день після покупки
13. Якщо в мене змінився номер телефону?
При пред'явленні паспорта і підтвердження зазначених у анкеті даних ми можемо замінити номер телефону в системі.
14. Що робити, якщо бали не були зараховані на карту?
Необхідно зв'язатися з магазином, у якому була зроблена покупка. Номер телефону можна знайти на сайті samsonite.ua.
15. Чому я не можу відразу оплатити другу покупку бонусами?
Так як термін повернення товарів за Законом України "Про захист прав споживачів" становить 14 днів бонусні бали будуть зараховані на 15-й день після покупки.
Знижка на комплект товарів
Офіційні умови акції
- З 1.04 по 31.12 купуйте аксесуари разом із валізою чи дорожньою сумкою та гарантовано отримуйте знижку -10% на обраний аксесуар у чеку.
- За зниженою ціною Ви можете придбати: подушки, чохли, органайзери та багато іншого.
- При умові купівлі однієї валізи чи дорожньої сумки Ви отримує знижку на один аксесуар у чеку.
- Знижка надається на аксесуар, якщо його початкова ціна була повною і без знижки.
- Знижка буде надана в автоматичному режимі при дотриманні усіх правил акції
- Акція діє в усіх магазинах мережі та в інтернет-магазині.
Кешбек зараховується у вигляді бонусів на рахунок учасника програми лояльності:
- Активний через 14 днів після начислення.
- Баланс можна перевірити в особистому кабінеті у розділі «Загальна інформація»
- Накопиченими бонусами можливо оплатити до 50% вартості наступної покупки.